PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościSwiss Life Select rozpoczyna działalność w Polsce

Swiss Life Select rozpoczyna działalność w Polsce

Wiadomości 18.04.2013 (13:30)

AWD sp. z o.o. od kwietnia br. działa w Polsce pod nazwą Swiss Life Select. Swiss Life Select łączyć będzie najlepsze praktyki i doświadczenie w działalności na polskim rynku z międzynarodowymi standardami w zakresie doradztwa finansowego.

Swiss Life Select to międzynarodowa firma doradztwa finansowego. Jest częścią grupy Swiss Life, jednej z wiodących w Europie instytucji finansowych, oferującej ubezpieczenia na życie i produkty emerytalne. Swiss Life jest firmą o 155-letniej tradycji, notowaną na szwajcarskiej giełdzie, z kapitalizacją na poziomie 15 mld zł. Z usług doradztwa finansowego świadczonych przez Swiss Life Select korzysta ponad 4 miliony klientów na świecie. Misją Swiss Life Select jest wspieranie klientów w wyborze optymalnych rozwiązań finansowych, dających im poczucie bezpieczeństwa i pozwalających z optymizmem myśleć o przyszłości.

Etyczne doradztwo finansowe

Rynek usług doradztwa finansowego w Polsce ma potencjał, ponieważ sukcesywnie rośnie liczba dostępnych rozwiązań finansowych, a produkty są coraz bardziej skomplikowane. Tym samym klienci coraz częściej potrzebują profesjonalnej pomocy, aby dokonać optymalnego wyboru.

Swiss Life Select będzie niezależnym doradcą finansowym, kontynuując współpracę ze sprawdzonymi partnerami. W ofercie nie znajdą się produkty własne Swiss Life, co gwarantuje klientom niezależne i etyczne doradztwo. Taki model działania bardzo silnie wyróżnia Swiss Life Select na rynku, który zdominowany jest przez firmy oferujące klientom produkty własnych grup kapitałowych. Ponadto wprowadzony zostanie, zasygnalizowany w nazwie firmy, model doboru produktów „Best select”. Portfolio oferowanych rozwiązań poszerzane będzie we współpracy z szeregiem partnerów o najlepsze rynkowo rozwiązania w danej kategorii produktów.

W dotychczasowej działalności firma potrafiła umiejętnie odpowiedzieć na potrzeby klientów. Wyniki badania satysfakcji, przeprowadzone w grudniu 2012 r. na grupie ponad 1000 osób wskazały, że blisko 60% dotychczasowych klientów ocenia współpracę z firmą i osobistym doradcą finansowym bardzo dobrze, a aż 66% klientów poleciłoby te usługi doradztwa finansowego swoim znajomym. Tymczasem średnia rynkowa jest niemal czterokrotnie niższa – jak wskazuje raport „Rynek doradztwa finansowego w Polsce, 2012” przygotowany przed portal Bankier.pl ze swoich doradców finansowych bardzo zadowolonych jest 16% klientów.

– Nasz model doradztwa finansowego sprawdził się i jest doceniany przez Klientów, dlatego zamierzamy kontynuować najlepsze dotychczasowe praktyki. Stawiamy na niezależność firmy, profesjonalnych doradców finansowych i etyczną sprzedaż – mówi Paweł Gąsiorowski, Prezes Swiss Life Select w Polsce.

Jednak główny nacisk nadal kładziony będzie na edukację doradców finansowych, których zadaniem pozostanie wsparcie klienta w wyborze optymalnego dla niego rozwiązania, a nie sprzedaż danego produktu. Doradcy finansowi Swiss Life Select nie będą mieli ustalanych planów sprzedażowych, co gwarantuje profesjonalne doradztwo i etyczną sprzedaż. Doradcy nie będą finansowo motywowani do sprzedaży konkretnego produktu czy grup produktów. Ponadto w ich system wynagrodzeń wpisane zostaną bonusy za budowanie długoterminowych relacji z klientami – utrzymanie aktywów i odnowienie produktu przez klienta.

– Doradcy finansowi Swiss Life Select skupią się na planowaniu finansów klienta – od ubezpieczeń po emeryturę. Koncentrować będą się na budowaniu długoterminowej, opartej na wiedzy i zaufaniu relacji. Jednocześnie jesteśmy zainteresowani dotarciem do młodych osób, które mają świadomość konieczności rozpoczęcia budowania swojej przyszłości tu i teraz– dodaje Paweł Gąsiorowski, Prezes Swiss Life Select w Polsce.

Plany rozwoju

Swiss Life Select planuje rozwój działalności na polskim rynku – gwarancją tego rozwoju jest nastawienie na budowanie długoterminowych relacji z klientami, opartych na wiedzy doradców, profesjonalnym doradztwie i etycznej sprzedaży. Swiss Life Select rekrutował będzie pracowników otwartych na szkolenia, a docelowo pracę w modelu łączącym korzyści dla doradcy z korzyściami dla klienta. Taki model działania wraz z niezależnością firmy wpisuje się w potrzebę klientów, do korzystania z profesjonalnego doradztwa finansowego.

Dzięki zróżnicowanej palecie rozwiązań – obejmującej pełen zakres ubezpieczeń, kredyty, produkty zabezpieczenia emerytalnego oraz produkty inwestycyjne – firma w znacznej mierze jest odporna na zmiany koniunkturalne, przekładających się na popyt na produkty z poszczególnych kategorii.

Ponadto wyniki raportu „Rynek doradztwa finansowego w Polsce, 2012„, przygotowanego przez portal Bankier.pl potwierdzają, że model biznesowy Swiss Life Select doskonale odpowiada na potrzeby i oczekiwania klientów. 30% klientów firm doradztwa finansowego w Polsce najwyżej ceni sobie wysokie standardy obsługi i kompetentnych doradców. 29% za sprawę najważniejszą uznaje umiejętność rozwiązywania problemów klientów, 16% duży wybór dostępnych produktów finansowych, a 12% niezależność firmy.

Swiss Life Select

2013-04-18
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców