PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćSygma BankSygma Bank wprowadza nowe logo i zmienia wizerunek

Sygma Bank

Sygma Bank wprowadza nowe logo i zmienia wizerunek

Sygma Bank 17.11.2010 (07:59)
Sygma Bank

W poniedziałek, 15 listopada br. Sygma Bank rozpoczął swoją nową kampanię reklamową. Cały koncept kreatywny oparty jest na podkreśleniu zmiany logo oraz wizerunku banku.

Nowe logo, nowe hasło – „pomaga w zakupach” – oraz nowo powstała ikona marki – animowana postać awatara o imieniu Sygma mają zaprezentować firmę od nowa, zrywając z dotychczasową polityką nie eksponowania swojej silnej pozycji na rynku consumer finance. Liczba klientów zbliżająca się do czterech milionów i portfel ponad 1,6 miliona aktywnych kart kredytowych /lider rynku kart w Polsce/ dają podstawę do powiększenia swojego udziału rynkowego, jak również do pozyskania nowych partnerów biznesowych. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jednym z jej założeń jest podniesienie świadomości marki Sygma Bank wśród konsumentów. Poprzednio bank nie prezentował wyraźnie swojej obecności w wielu punktach handlowych, skupiając się na rozwoju usług transakcyjnych dla partnerów biznesowych – sieci handlowych – oraz ich klientów.

„Nowe logo, nowa ikona marki, nowa strona internetowa mają pokazują naszym klientom, że Sygma świadomie towarzyszy im wszędzie tam, gdzie dokonują zakupów. Jesteśmy dumni, mogąc zaprezentować nowy system identyfikacji wizualnej szerokiemu gronu odbiorców i chociaż obecna kampania ma charakter głównie wizerunkowy, to już teraz mogę zapowiedzieć walkę o nowych klientów” – powiedział Philippe Santini, Dyrektor Generalny Sygma Bank. W ciągu najbliższych trzech lat Sygma ma zamiar pozyskać dwa miliony nowych klientów, oferując im wsparcie na każdym etapie dokonywania transakcji kupna i rozwijając usługi dodatkowe. Linie produktowe oferowane klientom opierają się na czterech filarach. Pierwszy
to oczywiście karty kredytowe, jako najsilniejsza część portfela, kredyty ratalne, pożyczki gotówkowe oraz ubezpieczenia. Sygma Bank nie ma ambicji rozwoju w kierunku banków uniwersalnych, chociaż oczywiście będzie śledzić z uwagą oczekiwania swoich klientów co do zarówno nowoczesnych kanałów kontaktu, jak i wprowadzania kolejnych produktów i usług. Jak mówi Jean-Remy Martinez, Dyrektor Marketingu: „Sygma jest tam, gdzie jest klient, którego chcemy wesprzeć w sprawniejszym podejmowaniu decyzji zakupowych. To zatem oczekiwanie klienta co do sposobu komunikacji z nami lub potrzeba otrzymania nie dostarczanego do tej pory produktu będą wyznaczały naszą drogę do kompleksowej obsługi zgodnie z kwintesencją naszej misji w postaci hasła „pomaga w zakupach”.

Emisje spotów reklamowych potrwają na antenach ogólnopolskich stacji TV do połowy grudnia. Media plan przewiduje również emisję spotów radiowych. Głównym celem kampanii jest podkreślenie obecności Sygma Bank w ponad trzydziestu tysiącach placówek handlowych w Polsce. Dotyczy to zarówno handlu tradycyjnego oraz e-commerce.

Zmianom w kolorystyce logo towarzyszy również utworzenie postaci awatara, mającego być w zamyśle twórców ikoną marki i podkreślającego nowoczesny charakter banku opartego na obsłudze transakcji w sieciach handlowych. Oczywiście niezbędnym elementem nowej wizualizacji jest utworzenie zupełnie nowego serwisu internetowego – www.sygmabank.pl

Grupą docelową są przede wszystkim obecni klienci Sygmy, firma zapowiada również walkę o pozyskanie nowych klientów za pomocą kolejnych kampanii reklamowych. „To bardzo szczególne dni dla nas i zupełnie nowa rzeczywistość. Do tej pory, mimo długiego okresu działalności w Polsce oraz niewątpliwie bardzo silnej pozycji pod względem wystawionych i aktywnych kart kredytowych, świadomość istnienia Sygma Bank była raczej ograniczona. Postanowiliśmy to zmienić i chcemy powalczyć o więcej. Kolejne kampanie będą zachęcać klientów do skorzystania z naszych usług. Już teraz pracujemy nad nowymi reklamami, jednak ich emisja planowana jest w I kwartale przyszłego roku.” – dodaje Jean-Remy Martinez, Dyrektor Marketingu Sygma Bank. 

Źródło: Sygma Bank

sygma 2010-11-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: sygma

Sprawdź także:

a 0 InfoNina Alior Banku z nagrodą w międzynarodowym konkursie
05.06.2023 (10:25) – informacja prasowa

InfoNina Alior Banku z nagrodą w międzynarodowym konkursie

Głosowa asystentka, InfoNina, została nagrodzona w międzynarodowym konkursie The Innovators 2023 w kategorii “Top …

a 0 Raiffeisen Digital Bank udostępnił konto oszczędnościowe na 10 proc.
05.06.2023 (10:23) – informacja prasowa

Raiffeisen Digital Bank udostępnił konto oszczędnościowe na 10 proc.

Raiffeisen Digital Bank poinformował o uruchomieniu nowego konta osobistego oraz konta oszczędnościowego dla …

a 0 Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy
05.06.2023 (10:08) – informacja prasowa

Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy

W najbliższy czwartek, 8 czerwca, przypada dzień ustawowo wolny od pracy. Tego dnia system rozliczeniowy Elixir, …

a 0 Promocyjne oprocentowanie na nowe środki na Koncie Oszczędnościowym Plus PKO Banku Polskiego
02.06.2023 (15:04) – informacja prasowa

Promocyjne oprocentowanie na nowe środki na Koncie Oszczędnościowym Plus PKO Banku Polskiego

2 czerwca br. PKO Bank Polski wprowadza promocyjne oprocentowanie na Koncie Oszczędnościowym Plus. Nowo wpłacane …

a 0 Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego Herosem Rynku Kapitałowego
02.06.2023 (08:23) – informacja prasowa

Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego Herosem Rynku Kapitałowego

Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego zostało laureatem plebiscytu Herosi Rynku Kapitałowego w kategorii „Dom …

a 0 Kwiecień przyniósł spadki w sprzedaży pożyczek
02.06.2023 (08:22) – informacja prasowa

Kwiecień przyniósł spadki w sprzedaży pożyczek

Liczba udzielonych pożyczek spadła w kwietniu do poziomu 306 tys. sztuk wobec niemal 325 tys. w marcu, a wartość …

PRNews.pl

Zobacz również

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmniejszył limity przelewów. To efekt ostatniego wycieku danych

ING Bank Śląski zmienił wszystkim klientom limity…

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Gigantyczny wyciek danych Polaków. Miliony haseł są dostępne w sieci

Doszło do wycieku milionów haseł i loginów…

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

„Mamy obsesję na punkcie jakości”. Znamy najlepsze banki 2023 – zwycięzców rankingu Złoty Bankier

Zmiana lidera jakości obsługi klienta, nowa kategoria…

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Coś dla fanów komiksów. Na polski rynek wchodzi pierwsza taka karta płatnicza

Gratka dla fanów komiksu. Fintech Cinkciarz.pl we…

Pracownicy banków na wyginięciu. Już niedługo nie będą potrzebni

Pracownicy banków na wyginięciu. Już niedługo nie będą potrzebni

Coraz mniej placówek bankowych, realizowanie transakcji finansowych…

Who is who

Katarzyna Wiszniewska

Katarzyna Wiszniewska

PR Manager, Deutsche Bank Polska Katarzyna Wiszniewska…

Joanna Kornaga

Joanna Kornaga

Ekspert ds. komunikacji społecznej, PKO Bank Polski…

Artur Newecki

Artur Newecki

PR Manager, Getin Noble Bank Artur Newecki…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gdański bursztyn:

Przestrzegam przed zakładaniem konta w Raiffeisen Digital Bank . BLOKUJĄ KONTA BEZ PODANIA …

pon, 5 cze 2023 (21:39) • Raiffeisen Digital Bank udostępnił konto oszczędnościowe na 10 proc.

Xandi:

Dobili tę skromną, jedną wypłatę gotówki kartą z obcego bankomatu. Za to za …

sob, 3 cze 2023 (19:49) • ING Bank Śląski podnosi opłaty

wiczkax:

dokładnie tak, dlatego jest to bezpieczna inwestycja :D …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

wiczkax:

pieniedzy nie stracimy a raczej tylko odsetki …

czw, 1 cze 2023 (07:15) • Większość obligacji skarbowych nie pokona inflacji

Adianka:

Wiadomo Norwegia oferuje wiele korzyści finansowych, co można zobaczyć np. po łatwości w …

wt, 30 maj 2023 (21:40) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców