Nowy wystawca kart Premium Club ma bardzo ambitne plany. Czy uda mu się je spełnić? Patrząc na ofertę cenową, produkt jest bez zarzutu. Główna różnica w porównaniu ze zwykłymi kartami, to wyższe oprocentowanie o 4 pp. O ile w standardzie jest to 15,9%, to w przypadku nowych kart co-brandowych jest to już 19,9%. To cena za lepsze warunki oferty partnerskiej.Różnicowanie oprocentowania kart partnerskich i zwykłych nie jest niczym nowym na rynku. Zastosował to wcześniej chociażby mBank, gdzie różnica jest jeszcze większa. Dzięki temu jego oferta jest atrakcyjniejsza dla partnera w porównaniu z propozycjami innych graczy. Nawet jednak po takich podwyżkach, oferta nie odbiega wiele od średniej rynkowej. Tak właśnie jest w przypadku nowych kart eurobanku.
Karta kredytowa będzie dostępna w dwóch wariantach: Visa Classic i Visa Gold. Maksymalne limity na karcie wyniosą odpowiednio 5 000 PLN i 30 000 PLN, zaś dochód netto wymagany do otrzymania karty to 600 PLN i 1 000 PLN. Okres bezodsetkowy będzie trwać 56 dni. Oprocentowanie transakcji bezgotówkowych wyniesie 19,9% dla obu kart. Do czerwca 2008 roku karty te będą wydawane bezpłatnie. Partnerską kartę kredytową Premium Club eurobank w wersji niepersonalizowanej będzie można otrzymać od ręki, w czasie jednej wizyty w placówce. Z kartami związane są pakiety ubezpieczeniowe, analogicznie do pozostałych kart kredytowych eurobanku. Karta kredytowa Premium Club eurobank będzie dostępna na terenie całego kraju we wszystkich placówkach eurobanku, a także jak się domyślaliśmy, w specjalnych punktach eurobanku na stacjach Statoil.
Od 1 stycznia, wraz z wprowadzeniem na rynek kart co-brandowych, w ramach programu Premium Club zaczną obowiązywać dwie zmiany w systemie naliczania punktów. Transakcje będą punktowane wyżej niż dla dotychczas oferowanej karty. Za samo wyrobienie karty klient otrzyma 1500 punktów Premium Club (dotychczas otrzymywał 1000). Dodatkowo, punkty za zakupy będą naliczane już od kwoty zakupów 5 PLN (1 punkt za 5 PLN) – do tej pory był to 1 punkt za 10 PLN. Punkty będzie więc można łatwiej i szybciej gromadzić. Drugą istotną zmianą jest wprowadzenie przez Premium Club nowego, atrakcyjnego systemu premiowania zakupów w ramach sieci Statoil. Tu również Klienci będą mogli otrzymywać punkty za zakupy na mniejszą niż dotąd kwotę – każde wydane 3 PLN będzie premiowane 1 punktem. Według obecnego systemu Klienci Statoil otrzymywali punkty Premium Club za zakupy powyżej 30 PLN.