Ruszyła współpraca lidera rynku pożyczek online oraz największej w Polsce sieci kiosków i saloników prasowych. Po zakończonym sukcesem programie pilotażowym oferta pożyczkowa pojawi się w tysiącu punktów, a w najbliższym czasie w całej sieci sprzedaży RUCH.
Teraz pożyczkę można wziąć także w kioskach. Oferta Vivusa dostępna jest dzięki pakietom startowym na zdefiniowaną kwotę pożyczki. W starterze znajdują się wszystkie niezbędne informacje oraz wniosek kredytowy. Klient może zabrać pakiet do domu, żeby w spokoju przeanalizować warunki pożyczki, albo od razu złożyć wniosek na miejscu. Do otrzymania pożyczki potrzebne są podstawowe dane osobowe i dokument potwierdzający tożsamość.
Vivus Finance sprawdzi wiarygodność kredytową klienta i poinformuje smsem o przyznanej pożyczce. Pieniądze przelewane są na konto.
– RUCH to nie tylko punkty, w których klient kupuje prasę, odbiera paczki, czy płaci za rachunki. To sieć mini centrów usług. Możliwość zaciągnięcia pożyczki w kiosku jest kolejną nowością, którą wprowadzamy by nasi klienci mogli w jednym miejscu zrealizować jak najwięcej swoich potrzeb. Co istotne, zawsze bardzo uważnie dobieramy partnerów, z którymi współpracujemy. Dlatego też usługi pożyczkowe realizujemy z Vivusem, liderem rynku, który oprócz oferowania atrakcyjnej oferty, przykłada dużą wagę do standardów etycznych, a nawet je wyznacza – mówi Dariusz Stolarczyk, Wiceprezes RUCH.
Według Beaty Szwankowskiej, dyrektor zarządzającej Vivus Finance, współpraca z siecią RUCH otwiera dostęp do oferty Vivusa całkiem nowej grupie klientów. – Oferta finansowa, szczególnie poza dużymi miastami, jest traktowana nadal bardzo relacyjnie. Klienci wolą pójść do saloniku, który znają od lat niż wypełnić wniosek online – mówi Beata Szwankowska. – Na potrzeby współpracy z Ruchem zaprojektowaliśmy całkiem nowy proces sprzedaży, tzw. „startery pożyczkowe”. Jego bardzo ważnym elementem jest to, że klient może bez żadnych zobowiązań zabrać umowę do domu, przeczytać i wrócić z nią kiedy chce. Dzięki zdefiniowanym kwotom i terminom mogliśmy maksymalnie uprościć jej treść – dodaje.
Dzięki sprzedaży w kioskach RUCH i sieciach brokerskich pożyczkodawca chciałby docelowo zdobyć połowę naziemnego rynku krótkoterminowych pożyczek gotówkowych. – Cały rynek firm pożyczkowych szacowany jest na około 4,5 mld zł. Sprzedaż jest podzielona mniej więcej równo pomiędzy Internet i sprzedaż naziemną. Z 2,2 mld zł sprzedaży tradycyjnej 1 mld przypada na pożyczki krótkoterminowe. Łącząc naszą ofertę, która jest obecnie najlepsza na rynku i tak silnego partnera jakim jest RUCH chcielibyśmy docelowo zająć połowę rynku, czyli dojść do sprzedaży na poziomie 500 mln rocznie – podsumowuje Beata Szwankowska.
// ‚+’'+e+''+''); // ]]>
marek.bosak at 4finance dot com