Od piątkowego popołudnia klienci PKO Banku Polskiego mogą też w serwisie internetowym iPKO wpłacać na konto Fundacji PKO Banku Polskiego pieniądze na pomoc dla powodzian. Do każdej wpłaconej złotówki Fundacja dołoży drugą.
Wpłata w iPKO jest bardzo prosta – wystarczy wybrać ikonkę z sercem „Pomoc dla powodzian” (po zalogowaniu – po prawej na stronie głównej serwisu). Po kliknięciu „Wpłać darowiznę” klient przejdzie do formularza przelewu na konto Fundacji PKO Banku Polskiego, z automatycznie uzupełnionymi danymi odbiorcy, numerem konta, adresem i tytułem przelewu – trzeba tylko wpisać kwotę i ustawić datę przelewu oraz potwierdzić klikając „Dalej”.
Wpłacać można było na konto Fundacji już od kilku dni, natomiast w piątek dodano ścieżkę wpłaty w IKO z automatycznie podstawionym numerem konta.
Wystarczy w IKO wybrać: Więcej → Pomagaj z nami → Pomagaj z Fundacją PKO Banku Polskiego → Pomoc dla powodzian. Przed zalogowaniem do IKO użytkownicy aplikacji widzą też specjalny baner, który od razu (po zalogowaniu) skieruje ich do sekcji „Pomoc dla powodzian”.
Źródło: PKO BP