W piątkowy wieczór klienci T-Mobile Usługi Bankowe donosili o problemach z dostępem do serwisu bankowego.

Problemy dotyczyły logowania do serwisu banku. Nie można było w pełni otworzyć strony internetowej, niektórym osobom nie otwierało się okno/pole do logowania tylko pusta strona (jak poniżej):

Bank nie potwierdził informacji o awarii: „Nie otrzymaliśmy informacji o globalnej awarii systemu, jednak z uwagi na wpływające od paru minut zgłoszenia od Klientów nie możemy jej wykluczyć. Sprawdzimy tę sytuację i wrócimy z odpowiedzą. Przepraszamy za niedogodności.” – napisano w komunikacie.

Bank poinformował także, że „od 4.10 (sobota) od godz. 2:30 do godz. 4:30 bankowość Internetowa będzie niedostępna ze względu na prowadzone prace serwisowe. Przepraszamy za utrudnienia”, i co ciekawe, właśnie pracami serwisowymi tłumaczył dotychczasową awarię.
