To już druga w tym roku edycja tego szkolenia. Pierwsze zorganizowane zostało w marcu we Wrocławiu, a uczestniczyli w nim reprezentanci województw dolnośląskiego i sąsiednich. Obecnie zaproszenie zostało skierowane przede wszystkim do firm z centralnej Polski, bo seminarium zaplanowane na 11 kwietnia br. odbędzie się w hotelu Holiday Inn w Warszawie. Zajęcia poprowadzą Wojciech Benicewicz i Norbert Odorczyk z wrocławskiej agencji reklamowej PiGEON oraz specjaliści z firmy CEZEX, jednego z największych dystrybutorów papieru w Polsce.
W trakcie warsztatów będzie można zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do przygotowania poprawnego zlecenia na wykonanie materiałów poligraficznych, kontroli i oceny wydruków przedstawionych przez wykonawców, a także nauczyć się specjalistycznej, poligraficznej terminologii. Omówione zostaną również zagadnienia związane najczęściej stosowanymi technikami druku, w tym tajniki druku cyfrowego, materiały i technologie reklamy zewnętrznej oraz ogólne zasady regulujące nabycie praw autorskich odnoszące się do wszystkich materiałów składających się na publikację.
Organizatorem warsztatów jest wrocławska agencja SARTO Public Relations.