Celem kampanii jest przekonanie kierowców do zakupu ubezpieczenia i motywowanie potencjalnych klientów do kontaktu z AXA Ubezpieczenia za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta – infolinii 95 22 oraz strony internetowej www.axa.pl.
Od sierpnia 2008 r. klienci AXA Ubezpieczenia mogą skorzystać z dodatkowej ochrony w ramach rozszerzonego Pakietu OC, która gwarantuje wypłatę odszkodowania w przypadku kradzieży i/lub zniszczenia pojazdu wskutek pożaru.
Do niedawna taka ochrona dostępna była tylko przy zakupie ubezpieczenia autocasco. Wdrożenie tego wariantu jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów, którzy wyraźnie poszukują produktu – „pomostu” pomiędzy OC a droższym ubezpieczeniem AC.
Za opracowanie strategii i przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja TBWA\. Agencja przygotowała spot telewizyjny w formacie animacji rysunkowej połączonej ze zdjęciami filmowymi. Autorem ilustracji jest Bartek Minkiewicz a reżyserem spotu Sebastian Pańczyk. Działania komunikacyjne obejmują telewizję, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD.