Atmosfera wokół spektaklu gęstnieje. Kiedy dodatkowo występująca w nim Kinga Preis zdobywa pochodzącą z niego piosenką „Szaleństwo Millheaven” Grand Prix 21. PPA wybucha istne szaleństwo. W krótkim czasie „Ballady morderców” stają się we Wrocławiu spektaklem kultowym.
7 marca b.r., przedstawienie wzbogacone o wersję live, będzie miało swoją premierę na scenie Kino-Teatru BAJKA w Warszawie. Poprzedzi ją pięć spektakli przedpremierowych, z czego trzy odbędą się we Wrocławiu. To początek równoległej działalności Teatru K2 w obu tych miastach. Pomysł bez precedensu.
Legenda spektaklu, jego nowa wersja live, gwiazda Kingi Preis i pionierski pomysł ze stałą obecnością w dwóch miastach czynią z przedsięwzięcia wydarzenie niezwykłe. Nie dziwi więc skala zainteresowania mediów.
TVN24 i Radio ZET wyemitują na swoich antenach po kilkadziesiąt dwudziestosekundowych spotów reklamowych. Nowa strona teatru usadowiona pod adresem www.teatrk2.art.pl zbudowana została przez firmę K2 Internet, oficjalnego patrona Teatru K2. Stąd też płynie większość sugestii co do kształtu kampanii reklamowej w sieci. Wkład portalu onet.pl to bannery na stronie głównej, czat z twórcami spektaklu oraz planowany mailing. Firma AMS udostępniła kilkadziesiąt billboardów na terenie Warszawy, MULTIKINO zdecydowało się emitować w swoich salach kinowych reklamowe slajdy, zaś sieć warszawskich salonów EMPiK wyraziła zgodę na dystrybucję na ich terenie plakatów i dziesiątek tysięcy ulotek spektaklu wydrukowanych staraniem firmy Id Marketing. VIVA, WPROST, Tele Tydzień, Dzień Dobry, oficjalni patroni prasowi „Ballad morderców” udostępniają powierzchnię reklamowe i zapewniają zainteresowanie redakcyjne. W ten sposób przy praktycznie zerowym budżecie udało się skonstruować kampanię reklamową o rzadko spotykanych w świecie teatru rozmiarach. Jeżeli dodać do tego z góry znaną wartość artystyczną projektu wydaje się wręcz nieprawdopodobnym, że Teatrowi K2 nie udało się pozyskać żadnego sponsora finansowego! Czyżby obawa przed tytułem „Ballady morderców”?
Wkład TBWA\ to projekty całej poligrafii spektaklu, layouty prasowe, produkcja telewizyjnego i radiowego spotu, wsparcie PR oraz cały szereg działań o charakterze organizacyjnym.
„Ballady morderców” to jedenaście niezależnych mini spektakli. Każdy opowiada inną historię i każdy otwiera przed aktorem niespotykane możliwości interpretacyjne. Wspaniała, soczysta muzyka Nicka Cave’a & The Bad Seeds, rzadko widywana sceniczna dojrzałość wykonawców i emocje jakie udaje się im wyzwalać są z całą pewnością powodem, dla którego spektakl ten koniecznie trzeba zobaczyć!
Obok Kingi Preis w przedstawieniu występuje Mariusz Drężek („M jak miłość”, „Na dobre i na złe”)
Agencja TBWA\ pracuje nad wizerunkiem teatru K2 od wiosny ubiegłego roku. Dotychczasowe efekty tych działań to między innymi zrealizowane trzy sesje fotograficzne z udziałem Kingi Preis, Mariusza Drężka i Kabaretu MUMIO. Zapoczątkowany w ten sposób cykle MOJE K2 uzupełniony zostanie niebawem kolejnymi sesjami fotograficznymi z udziałem Jolanty Fraszyńskiej, Krzysztofa Dracza i Roberta Moskwy, aktorów związanych z Teatrem K2.
Nowe logo teatru, outdoorowa kampania informująca o przeprowadzce teatru K2 we Wrocławiu z jednej sceny na prestiżową scenę na Świebodzkim, to kolejne efekty trwającej rok współpracy.
TBWA\TELESCOPE jest strukturą powołaną i działającą w ramach TBWA\COMMUNICATION GROUP. Jej zadaniem jest współpraca z fundacjami charytatywnymi, promocja sztuki i ciekawych inicjatyw społecznych. TBWA\TELESCOPE pomaga producentom, artystom i przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu sponsorów, w kontaktach z mediami, wspiera i promuje artystów i sztukę.