Najwięcej widzów w miniony weekend zgromadziły niedzielne skoki narciarskie z udziałem m.in. Adama Małysza, Kamila Stocha oraz Roberta Mateji, które przyciągnęły przed telewizory blisko 8,5 mln widzów. Chętniej oglądana była pierwsza seria skoków, która miała ponad 9 mln widownię.
Zaraz po skokach narciarskich najchętniej oglądana była transmisja z łyżwiarstwa szybkiego kobiet oraz łyżwiarstwa szybkiego mężczyzn: odpowiednio: 4,5 mln oraz 3,0 mln widzów. Trzecie miejsce pod względem zainteresowania telewidzów zajęła relacja z łyżwiarstwa figurowego par – śledziło ją średnio 2,5 mln osób.
Wpływy z reklam w telewizji emitowanych w trakcie ostatniego weekendu (sobota i niedziela) w TVP1 i TVP2 wyniosły 13,4 mln zł. W porównaniu ze średnią wydatków podczas pozostałych weekendów nowego roku TVP1 odnotowała wzrost o 76,5 pkt. proc, a TVP – wzrost o 94,9 pkt. proc.