Na zakończenie sezonu Idea Ekstraklasa, 14 czerwca w siedzibie PTK Centertel w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia nagród Idea Fair Play dla najbardziej aktywnych klubów kibica w sezonie 2004/2005 Idea Ekstraklasy.
Za przygotowanie i realizację uroczystości wręczenia nagród odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILA\Polska.
Agencja odpowiada również za pomysł, koncepcję oraz za obsługę całej akcji Idea Fair Play.
Podczas uroczystości wręczenia nagród wyróżnieni zostali kibice Lecha Poznań, Legii Warszawa i Pogoni Szczecin, którzy otrzymali nagrody pieniężne o wartości 5000 PLN oraz pamiątkowe statuetki. Laureaci wyłonieni zostali na podstawie ankiet nadesłanych przez dziennikarzy sportowych z całego kraju. Do ich wypełnienia zaproszonych zostało ponad 120 specjalistów, którzy w swoich redakcjach na co dzień zajmują się tematyką piłkarską. W ramach akcji agencja TEQUILA\Polska przygotowała i przeprowadziła ankiety wśród dziennikarzy, zaprojektowała zaproszenia oraz statuetki i symboliczne czeki dla uczestników Uroczystości. Agencja również odpowiedzialna była za zaproszenie mediów i kibiców na uroczystość oraz za przygotowanie całego wydarzenia. Celem prowadzonych działań była budowa relacji z Klubami Kibica oraz z dziennikarzami sportowymi.
Agencja marketing services TEQUILA\Polska współpracuje z PTK Centertel od lutego 2005 realizując działania BTL w zakresie realizacji całego projektu sponsorskiego Idea Ekstraklasa.