Program lojalnościowy przygotowany i realizowany przez Agencję marketing services TEQUILA\Polska dla Imperial Tobacco Polska S.A, obejmie wybrane punkty sprzedaży detalicznej na terenie całej Polski. Celem prowadzonych działań jest poprawa widoczności wszystkich produktów Imperial Tobacco Polska S.A w punkcie sprzedaży, prawidłowa ekspozycja produktów oraz zapewnienie zapasów pełnego asortymentu produktów. Program skierowany jest do właścicieli sklepów, sprzedających wyroby tytoniowe.
Program „DYMEK” ma za zadanie utrzymywać i rozwijać współpracę pomiędzy sprzedawcami wyrobów tytoniowych a producentem – Imperial Tobacco Polska S.A. Uczestniczący w Programie punkt sprzedaży detalicznej zapewnia prawidłową ekspozycję produktów Imperial Tobacco oraz odpowiedni poziom zapasów eksponowanych produktów. Uczestnikom Programu przekazywane są materiały i gadżety reklamowe. Otrzymują oni do dyspozycji telefon komórkowy z odnawialnym miesięcznym abonamentem telefonicznym. Telefon jest wykorzystywany jako narzędzie komunikacji pomiędzy producentem a punktem sprzedaży. Ponadto uczestnicy Programu objęci są specjalnym systemem rabatowym. Otrzymują oni kupony rabatowe upoważniające do zniżek przy zakupach papierosów Imperial Tobacco w hurtowni. Obsługą systemu m–kuponów zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY!.
Na potrzeby akcji TEQUILA\Polska przygotowała narzędzia POS; m.in. Pakiet startowy, w skład, którego wchodzą: List powitalny, kalendarz, segregator, biuletyn informacyjny, wizytówki i telefon komórkowy. Całość została zapakowana w pudełko nawiązujące wyglądem do paczki papierosów.