Na festiwalu niespełna 1000 użytkowników kart bezstykowych dokonywało zakupów bezgotówkowych. Wykonali 7300 transakcji na kwotę 100 tys. złotych co oznacza, że każdy statystycznie zapłacił 7 razy.
Stworzenie sieci akceptacji kart płatniczych do obsługi imprez masowych to pionierskie rozwiązanie, na które zdecydował się eService. Było to możliwe, ponieważ jest agentem rozliczeniowym umożliwiającym obsługę kart zbliżeniowych – produktu kartowego umożliwiającego szybka obsługę przy płatnościach na niewielkie kwoty.
Firma ma nadzieję, że sierpniowy Coke Life Festival organizowany w Krakowie, który także będzie obsługiwać, pomoże budować świadomość uczestników takich wydarzeń, że mają dobrą i wygodną alternatywę dla gotówki. Kartę, którą można płacić także po zakończeniu imprezy i która zapobiega utracie niewykorzystanej gotówki, zamrożonej w dotychczas używanych kuponach.
Oczywiście powodzenie przedsięwzięcia zależy od liczby kart bezstykowych, wydanych przez banki i czasu, potrzebnego ich użytkownikom do przyzwyczajenia się, że mogą ich używać.