Umowa między firmami obejmuje prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej atopowego zapalenia skóry (AZS). Akcja nosi nazwę „Atopia pod kontrolą” i obejmuje szeroki wachlarz działań komunikacyjnych.
Inaugurowana przez Novartis, światowego lidera w dziedzinie ochrony zdrowia, i agencję Toolbox Creative Communications ogólnopolska akcja społeczna ”Atopia pod kontrolą” ma na celu popularyzację problemu atopowego zapalenia skóry – jednego z najpowszechniejszych schorzeń dermatologicznych na świecie, a także skierowanie uwagi szerokiego grona odbiorców na poważne skutki psychospołeczne choroby. Konferencja prasowa inaugurująca kampanię odbyła się pod koniec czerwca br.
Kampania informacyjna składa się z działań prowadzonych na kilku płaszczyznach i skierowanych do różnych grup docelowych. Adresatami tworzonych komunikatów i odbiorcami prowadzonych aktywności będą przede wszystkim rodzice, opiekunowie i wychowawcy stykający się z problemem AZS, środowiska medyczne oraz środowiska opiniotwórcze i media.
„Atopowe zapalenie skóry to ważny i niedoceniany problem.” mówi Sylwia Paneth Malska, New Business Director Toolbox Creative Communications. „Cieszymy się, że będziemy realizować projekt, który zdziała wiele dobrego dla chorych i ich rodzin.”
Ważną platformą komunikacyjną akcji jest strona internetowa “www.atopiapodkontrola.pl”, na której, poza informacjami specjalistycznymi dotyczącymi leczenia i pielęgnacji skóry, znajdą się praktyczne porady, a rodzice i lekarze będą mogli wymienić się doświadczeniami.