W związku z pozyskaniem nowych klientów i dynamicznym rozwojem agencji, zarząd Toolbox Creative Communications podjął decyzję o powiększeniu zespołu. Stanowiska Account Executive objęli: Miron Niewiadomski oraz Ewa Pliszka.
Ewa Pliszka – socjolog, absolwentka Wydziału Ekonomiczno – Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego, specjalizuje się w komunikowaniu i mass mediach. Wcześniej pracowała m.in. dla Gazety Pomorskiej oraz dla licznych ośrodków badań opinii publicznej i monitorowania rynku. Do jej głównych obowiązków należeć będzie rozwijanie działu New Business, a tym samym nawiązywanie współpracy z nowymi i potencjalnymi klientami firmy. Ewa zajmie się także wsparciem bieżących aktywności media relations, jak również działaniami z zakresu copywritingu. Jej wiedza i doświadczenie z dziedziny badań marketingowych są dla agencji bardzo cenne i będą pomocne w realizowanych przez Toolbox projektach. Pasją Ewy jest gotowanie, które sprawia Jej ogromną przyjemność i relaksuje po ciężkim dniu. Ewa interesuje się także psychologią, w szczególności psychologią społeczną i zagadnieniami związanymi z komunikowaniem interpersonalnym.
Miron Niewiadomski – absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego ze specjalizacją Amerykanistyka i mass-media. W ramach programu stypendialnego przez rok uczył się w amerykańskiej szkole w Syracuse, NY, co pozwoliło mu na udoskonalenie znajomości języka angielskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Radiu Łódź, dziale public relations firmy Agros Nova oraz w warszawskiej agencji PR Edelman Polska. W agencji Toolbox będzie odpowiedzialny za bieżącą obsługę stałych klientów, a także za kontakty z mediami. Prywatnie Miron interesuje się polityką krajową i zagraniczną, a także historią najnowszą. W wolnych chwilach uprawia sport, gra m.in. w piłkę nożną, tenisa i koszykówkę.