Każdy klient który potrzebuje nagłej naprawy auta i jednocześnie oczekuje gwarancji profesjonalnie wykonanej usługi na oryginalnych częściach zamiennych, może skorzystać z Wygodnej Płatności za Serwis oferowanej przez Toyota Bank. Dzięki temu rozwiązaniu, naprawa zostanie wykonana od ręki w ASO Toyota bądź Lexus, płatność za usługę zostanie rozłożona na 12 równych rat, a w wielu przypadkach bank nie pobierze żadnej prowizji od udzielonego finansowania.
W Polsce utarło się przekonanie, iż naprawy auta w ASO są zdecydowanie droższe niż w przypadku nieautoryzowanych serwisów. Toyota Bank pokazuje jednak swoją ofertą Wygodnej Płatności za Serwis, że korzystanie z profesjonalnych usług serwisowych japońskiego koncernu, wcale nie musi oznaczać dużych wydatków, a może być wręcz bardzo praktyczne i komfortowe dla klienta.
– W kontekście sezonu urlopowego, ale nie tylko, niespodziewana naprawa czy przegląd potrafi w dużym stopniu nadwyrężyć domowy budżet. Nasza Wygodna Płatność za Serwis, to swego rodzaju ulga finansowa dla Klienta. Zamiast wydawania jednorazowo np. kilku tysięcy złotych, klient ma możliwość rozłożenia tej płatności na wygodne i niskie raty. To również możliwość wykonania generalnego remontu auta, bez potrzeby mozolnego odkładania środków na ten cel – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik ds. Rozwoju Produktów w Toyota Bank Polska.
Dzięki Wygodnej Płatności za Serwis, korzystanie z ASO Toyota oraz Lexus wcale nie musi być dużym obciążeniem dla portfela. Toyota stale organizuje promocje na poszczególne usługi serwisowe – powstał specjalny portal www.serwisdobrychcen.pl, w którym na bieżąco komunikowane są oferty promocyjne oraz ceny poszczególnych części i napraw. Dodatkowo, naprawiając auto w ASO Toyota bądź Lexus, klient dostaje bezcenną gwarancje w postaci:
-
jakości oryginalnych części i podzespołów użytych do naprawy
-
doświadczenia mechaników wykonujących naprawę samochodu
-
fachowej diagnostyki i oceny sprawności pojazdu.
Ponadto Wygodna Płatność za Serwis daje możliwość komfortowej spłaty za wykonane usługi. W najbardziej korzystniej dla klienta opcji, oprocentowanie kredytu wynosi 0%, a użytkownik auta nie zapłaci żadnej prowizji od pożyczonych środków. Kwota kredytu rozłożona zostanie na 12 równych rat, a spłaty pierwszej z nich, można dokonać dopiero po miesiącu od momentu realizacji usługi serwisowej.
Z Wygodnej Płatności za Serwis w ASO Toyota i Lexus może skorzystać każda zmotoryzowana osoba posiadająca auto dowolnej marki, a usługi dostępne są od ręki już w większości stacji dealerskich na terenie całego kraju. Sfinansować w ten sposób można przeglądy i konserwacje auta, naprawy uszkodzeń pojazdu, usługi blacharsko-lakiernicze oraz zakup i wymianę opon oraz innych akcesoriów.
Toyota Bank to obecnie jedyny podmiot na polskim rynku, który kieruje tego typu produkt finansowy do osób fizycznych/klientów indywidualnych. W samej ofercie Toyoty na całym świecie, taki model realizacji płatności za usługi serwisowe, to również swego rodzaju nowość.
– Teraz każdy niespodziewany i duży wydatek serwisowy, można u nas wygodnie rozłożyć na 12 mniejszych rat. Wygodna Płatność za Serwis cieszy się coraz większym zainteresowaniem Klientów. Generalnie, zawieramy już ponad kilkadziesiąt umów miesięcznie. Przekrój Klienta jest bardzo zróżnicowany – zdarzają się naprawy zarówno za kilkaset złotych, jak i za kilkanaście tysięcy. Najczęściej finansujemy naprawy aut z segmentu B i C– dodaje Bartosz Suchecki.