Getin Noble Bank udostępni klientom dokumenty w formie elektronicznej dostosowanej do przepisów sektora bankowego. Do tego celu bank zastosuje macierz WORM opracowaną przez firmę Hitachi.
Dzięki nowemu rozwiązaniu, od lipca br., klienci Getin Noble Banku otrzymują regulaminy, cenniki czy wykazy opłat i prowizji w wersji elektronicznej, spełniającej wymogi Trwałego Nośnika. Przy okazji bank wprowadził również kilka zmian w Bankowości Internetowej oraz Mobilnej. Wszystko po to, żeby zapewnić jeszcze łatwiejszy dostęp do ważnych informacji, które będą wysyłane do nowej, dedykowanej zakładki w panelu użytkownika. O udostępnieniu dokumentów klient będzie informowany za pomocą wiadomości e-mail lub SMS. Dodatkowo, jeśli będzie chciał się upewnić, że dokument czeka na niego w niezmienionej formie, będzie mógł użyć specjalnego identyfikatora SHA-256 i sprawdzić, czy kody dokumentu widocznego w systemie Bankowości Internetowej i udostępnionego na stronie www są takie same.
Macierz WORM wykorzystana przez Getin Noble Bank gwarantuje przejrzystość i transparentność poprzez brak możliwości edytowania bądź usuwania raz wysłanych dokumentów. Dla Klienta oznacza również szybki i łatwy, ale też bezpieczny dostęp do ważnych informacji udostępnianych przez Bank.
Rozwiązanie Hitachi oparte na macierzy WORM wraz z portalem webowym klienta w pełni odpowiada wymaganiom sektora bankowego. Tym samym Getin Noble Bank spełni wymogi regulacyjne w zakresie publikacji dokumentów w formie elektronicznej.
Źródło: Getin Bank