Pomoc medyczna, pomoc w razie kradzieży dokumentów czy bagażu, wcześniejszy powrót do kraju, międzynarodowy transport medyczny, pomoc i ratownictwo w górach i na morzy, a nawet rezerwacja stolika w restauracji, opieka nad dziećmi i pomoc tłumacza to tylko niektóre usługi, do jakich w ramach ubezpieczeń turystycznych mają dostęp klienci Expedii. Za ich organizację odpowiada Mondial Assistance. Dzięki rozszerzonej współpracy z ubezpieczeń mogą korzystać także mieszkańcy krajów pozaeuropejskich.
Expedia jest wiodącym internetowym biurem turystycznym. Dzięki współpracy z Mondial Assistance jej klienci mogą korzystać z polis turystycznych dopasowanych do ich potrzeb. Nowy, 5-letni kontrakt rozszerza dostęp do ubezpieczeń o kolejne, kluczowe dla Expedii rynki, m.in. Irlandię, Belgię, Nową Zelandię i Australię. W sumie mieszkańcy 13 krajów z całego świata w tym z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) oraz Australii i Oceanii, którzy są klientami Expedii, otrzymają dostęp do całodobowego Centrum Operacyjnego Mondial Assistance. Tam, w ramach ubezpieczeń turystycznych, pod jednym numerem telefonu o każdej porze dnia i nocy uzyskają pomoc w trudnej sytuacji, niezależnie od miejsca, z którego dzwonią i języka, którym się posługują. Polisy będą dostępne na stronie internetowej Expedia.com jak również w postaci osobnego produktu opatrzonego logo Expedia.
– Cieszy nas, że współpraca z Expedią rozwija się. Jesteśmy dumni, że możemy jej towarzyszyć na kolejnych rynkach. – powiedział Erick Morazin, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych w Mondial Assistance.
Mondial Assistance jest liderem rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych w Polsce i na świecie. Współpracuje m.in. z biurem podróży Travelplanet.pl, Neckermann oraz liniami lotniczymi PLL LOT, Ryanair, Easyjet, Aerlingus, a także Iberia, Germanwings, Clickair, Volareweb i Centralwings.