Twisto wprowadza do aplikacji i konta internetowego nową funkcję – kategoryzację wydatków. Od teraz każdy zakup zostanie automatycznie przypisany do jednej z 20 zdefiniowanych kategorii. Dzięki temu użytkownicy będą mogli zobaczyć, na co wydają najwięcej pieniędzy.
Każdy dokonany zakup zostanie automatycznie przypisany do jednej z 20 kategorii wydatków, takich jak: zdrowie i uroda, transport, podróże, moda, dom i ogród, sport, rozrywka, artykuły dla zwierząt, elektronika, artykuły dziecięce, zobowiązania finansowe, wydatki domowe i rachunki, czy subskrypcje. Użytkownik będzie mógł analizować transakcje z danego miesiąca lub innego wybranego okresu – od pierwszej transakcji dokonanej z Twisto. Zestawienie wydatków z podziałem na kategorie jest widoczne w zakładce “Wydatki”.
– Kategoryzacja wydatków to uzupełnienie pozostałych funkcjonalności Twisto, takich jak stały miesięczny limit wydatków, bieżące zestawienia, powiadomienie push po każdym zakupie i dzienne podsumowanie transakcji, które pomagają naszym klientom trzymać wydatki pod kontrolą. Dzięki kategoryzacji wydatków łatwo dowiedzą się, na co wydają najwięcej i w których obszarach mogą szukać oszczędności – mówi Renata Salata, Chief Growth Oficer w Twisto.
– To narzędzie może być przydatne szczególnie dziś. Wygodne zarządzanie codziennymi płatnościami i możliwość odroczenia płatności na kolejny okres rozliczeniowy, dają naszym klientom poczucie bezpieczeństwa w tym trudnym okresie. Badanie, które przeprowadziliśmy w kwietniu tego roku wśród naszych klientów pokazało, że przeszło 80 proc. z nich traktuje Twisto nie tylko jako aplikację do codziennych płatności, ale również jako poduszkę finansową w razie nieprzewidzianych wydatków – dodaje.
Z badania wynika ponadto, że 64 proc. respondentów mimo epidemii nadal będzie korzystać z karty równie często lub częściej niż dotąd. Przeciętny klient Twisto wykonuje około 14 transakcji w miesiącu.