2 czerwca 2014 roku BTA Insurance Company SE do gamy swoich produktów wprowadziła dobrowolny produkt komunikacyjny – ubezpieczenie pomocy podczas podróży assistance. Jest to usługa, która polega na organizacji i pokryciu kosztów holowania oraz parkowania pojazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, koniecznych z powodu jego uszkodzenia.
Usługa holowania pojazdu jest realizowana z limitem maksymalnie do 50 km od miejsca zdarzenia drogowego oraz z limitem kosztów czynności polegających na podniesieniu, wyciągnięciu, umieszczeniu na drodze ubezpieczonego pojazdu wynoszącym 2.000 zł netto.
W przypadku uszkodzenia pojazdu wskutek zdarzenia drogowego poza godzinami pracy warsztatu naprawczego, BTA świadczy dodatkowo usługę parkowania pojazdu do dnia, w którym możliwe będzie holowanie ubezpieczonego pojazdu do warsztatu.
Prócz organizacji i pokrycia kosztów holowania, w ramach ubezpieczenia Ubezpieczony lub Kierowca może skorzystać bezpłatnie z telefonicznej pomocy informacyjnej, czyli np. przekazaniu pilnej wiadomości związanej z zaistniałym wypadkiem drogowym wskazanej osobie, udzieleniu informacji o sposobie postępowania w razie zajścia wypadku drogowego oraz zasadach sporządzania oświadczenia powypadkowego pomiędzy jego uczestnikami.
Usługa assistance świadczona jest jednorazowo w trakcie trwania umowy ubezpieczenia, którą zawiera się na okres 12 miesięcy, jako dopełnienie umowy OC z takim samym okresem odpowiedzialności. Ubezpieczeniem mogą zostać objęte wyłącznie samochody osobowe i ciężarowe o DMC do 3,5 tony, zarejestrowane w Rzeczypospolitej Polskiej.
Wyłącznym partnerem w sprzedaży i likwidacji szkód, łotewskiego T.U. BTA Insurance Company SE na terenie Polski jest RESO Europa Service.