Obecne logo Banku BPH zostało wprowadzone w lutym 2004 r. Słowo Bank i BPH połączone są czerwoną falą – to znak austriackiego Banku Austria Credi-tanstalt (BACA) – bezpośredniego akcjonariusza Banku BPH. Pod spodem widnieje charakterystyczna „niebieska fajka” Grupy HVB, w skład której wchodzi BACA.
Po podziale Banku BPH nowy inwestor będzie musiał zmienić logo, ponieważ używania dotychczasowego zakazuje umowa zawarta między Włochami a polskim rządem. Specjaliści twierdzą, że konieczna będzie intensywna kampania wizerunkowa budująca tożsamość instytucji. „Gazeta Prawna” szacuje, że tylko kampania może pochłonąć 15 mln zł. Taką kwotę przeznaczyły banki wchodzące na nasz rynek – Polbank i Eurobank. Według nieoficjalnych informacji koszt całego przedsięwzięcia może wynieść nawet 20 mln zł.