PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaUnilink wprowadza benefit Gleevery dla agentów i pracowników

Unilink wprowadza benefit Gleevery dla agentów i pracowników

Ubezpieczenia 25.09.2023 (15:40) informacja prasowa
Ubezpieczenia

Multiagencja ubezpieczeniowa Unilink poszerza swój pakiet korzyści pozaprowizyjnych dla agentów i pracowników o nowy benefit. Ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz 350 pracowników firmy od września br. może wybierać i wynajmować dowolne urządzenia z szerokiego zakresu elektroniki czy sprzętu sportowego z dofinansowaniem od Unilink. Nowy benefit w formie dostępu do produktów bez konieczności ich kupowania oferuje polski startup Gleevery.

fot. Shutterstock

W ramach poszerzenia pakietu świadczeń dodatkowych dla agentów i pracowników działająca na polskim rynku od 13 lat multiagencja ubezpieczeniowa Unilink rozpoczęła współpracę z Gleevery. Technologiczny startup promuje wśród Polaków modę na przyjazne dla środowiska “korzystanie bez kupowania”, oferując pracodawcom możliwość uzupełnienia swojej listy benefitów pozapłacowych o proekologiczne rozwiązanie. Firmy mogą zaproponować pracownikom dofinansowanie do wypożyczenia niemalże dowolnego produktu z kategorii dom i ogród, uroda i zdrowie, wyprawka dla dziecka, sprzęt sportowy i elektronika m.in. z oferty Media Expert.

– Pomysł na nasz startup powstał w okresie lockdownu, kiedy pracownicy i pracodawcy musieli zmierzyć się z nową rzeczywistością. Mimo rosnących oczekiwań na rynku odnośnie wsparcia od pracodawcy, w warunkach pracy zdalnej pracownicy mieli ograniczone możliwości korzystania z dotychczas dostępnych świadczeń pozapłacowych. Dlatego stworzyliśmy benefit, który będzie atrakcyjnym i praktycznym dodatkiem dla pracowników bez względu na formę zatrudnienia, miejsce pracy czy zamieszkania. Możliwość wyboru spośród tak dużej puli wynajmowanych z dofinansowaniem produktów pozwala dostosować świadczenie do preferencji spędzania wolnego czasu, rozwoju pasji czy aktualnych potrzeb rodziny pracownika – tłumaczy Jakub Buga, założyciel i CEO Gleevery.

Startup stworzył także WishListę, bezpłatną usługę pozwalającą głosować na produkty już dostępne do wynajęcia za pośrednictwem Gleevery lub zgłaszać nowe propozycje przedmiotów, z których pracownicy chcieliby skorzystać w ramach benefitu pozapłacowego. Wybrane produkty są wynajmowane wraz ze stosownym programem ochronnym GleeverySafe, który ogranicza odpowiedzialność użytkownika w przypadku powstania szkód. Po zakończonym wynajmie każdy sprzęt jest odświeżany i wraca do obiegu, aby mogli z niego korzystać inni. Jak wynika z założeń ekonomii współdzielenia – celem jest maksymalne wydłużenie życia produktu bez utraty jakości dla użytkownika.

– Regularnie wzbogacając pakiet dodatkowych świadczeń dla agentów i pracowników poszukiwaliśmy rozwiązań, które uzupełnią realizowane przez Unilink działania wpisujące się w koncepcję zrównoważonego rozwoju i jednocześnie pozwolą personalizować naszą ofertę benefitową. Dzięki Gleevery, ponad 14 tys. doradców ubezpieczeniowych i 350 pracowników Unilink będzie mogło wynająć dla siebie dokładnie te produkty, których potrzebuje. Jednocześnie, taka forma konsumpcji pozwala ograniczyć ślad węglowy i doświadczyć przewag ekonomii współdzielenia. Unilink jest pionierem na rynku multiagencji w zakresie akwizycji, rozwiązań technologicznych i serwisowych, które stosuje. Dlatego na partnerów biznesowych chętnie wybieramy firmy, które wyznają podobne do naszych wartości, takie jak praca zespołowa, przedsiębiorczość, zaangażowanie i pasja. Gleevery jest tego doskonałym przykładem. Na co dzień realizujemy wiele inicjatyw edukacyjnych dla klientów wewnętrznych, agentów i pracowników, a także dla klientów zewnętrznych. Jesteśmy też przekonani, że najskuteczniejszym sposobem na zdobywanie wiedzy i zmianę przyzwyczajeń jest własne doświadczenie – komentuje Marcin Jastrzębski, dyrektor ds. nowych kanałów dystrybucji & affinity w Unilink.

Multiagencja ubezpieczeniowa Unilink od kilku lat realizuje działania z zakresu ESG w obszarach edukacji i sportu, a także zdrowia i dobrostanu pracowników. Wśród projektów edukacyjnych warto wymienić organizowaną przez Unilink Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej skierowaną do wszystkich doradców ubezpieczeniowych w Polsce, oraz Szkolną Olimpiadę Wiedzy Ubezpieczeniowej dla młodzieży. W obszarze sportu Unilink jest partnerem Polskiej Ligi Siatkówki oraz inicjatywy RowerOn, której celem jest promocja profilaktyki prozdrowotnej i zdrowego trybu życia, szczególnie ważnych w sytuacji walki ze skutkami pandemii i przeciwdziałania jej w przyszłości. Agencja wspiera także lokalne przedsięwzięcia partnerów, ligi sportowe i rozgrywki młodzieżowe oraz inicjatywy charytatywne.

Źródło: Unilink

2023-09-25
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców