Going. to polska aplikacja o wydarzeniach odbywających się w największych miastach. W atrakcyjnej formie można nie tylko zapoznać się z ofertą kulturalną, ale i znaleźć drogę na miejsce, a także kupić bilety. Od teraz osoby kupujące bilety na różne wydarzenia będą mogły dokupić ubezpieczenie pozwalające uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na wydarzenia, jeśli kupujący, jak również osoby towarzyszące, nie będą mogły uczestniczyć np. w koncercie.
– Going. to kolejny nasz partner w ramach programów partnerskich. I co warto podkreślić, pomysł na ubezpieczenie powstał w trakcie wspólnych warsztatów wykorzystujących metodologię design thinking. Od lat tak współpracujemy z klientami przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych. Mamy nadzieję, że wspólnie wymyślony produkt spotka się z zainteresowaniem użytkowników aplikacji. Zwłaszcza, że powstało ubezpieczenie, które obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące – mówi Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektorka ds. sprzedaży i rozwoju relacji B2B w UNIQA.
UNIQA zwróci klientowi pieniądze na zakupione bilety w sytuacji kiedy on i osoby towarzyszące nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu wskutek zajścia jednego z 12 zdarzeń losowych, takich jak np. poważne zachorowanie, utrata pracy, złamanie kości lub uraz ciała w wyniku nieszczęśliwego wypadku, wypadek lub kolizja drogowa z udziałem klienta lub osoby towarzyszącej, czy opóźnienie środka transportu.
Ubezpieczenie UNIQA skierowane jest do osób od 18. roku życia.
Going. to spółka wchodząca w skład Grupy Empik, nastawiona na sprzedaż wydarzeń dla młodego segmentu klientów, głównie 16-24 lata.
Źródło: UNIQA Polska