PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaUNIQA Polska uruchomiła profil na Facebooku. Za pośrednictwem czatbota na Messengerze będzie odpowiadać na pytania klientów

UNIQA Polska uruchomiła profil na Facebooku. Za pośrednictwem czatbota na Messengerze będzie odpowiadać na pytania klientów

Ubezpieczenia 23.05.2019 (08:53) informacja prasowa
Ubezpieczenia

Dziś wystartował profil UNIQA Polska na Facebooku. Będziemy na nim promować główne przesłanie marki: Ciesz się życiem, a także jej misję: Żyjmy bezpieczniej, lepiej, dłużej. Najistotniejszym celem wejścia w kolejny kanał mediów społecznościowych jest obsługa klientów. W aplikacji Messenger działa czatbot, który przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu odpowiada na pytania klientów i pomaga rozwiązywać ich sprawy.

fot. yay foto

– Traktujemy Facebook przede wszystkim jako kolejny kanał kontaktu z klientami. Dlatego postawiliśmy silny nacisk na obsługę klientów. Elementem profilu jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w UNIQA Polska.

Czatboty oparte o mechanizmy automatyzacji dobrze sprawdzają się w rozwiązywaniu nieskomplikowanych spraw.

Szybkość reakcji jest dla klientów kluczowym wyznacznikiem jakości obsługi. 54 proc. konsumentów i 80 proc. klientów biznesowych oczekuje, że firmy będą im odpowiadać natychmiast (Źródło: State of Service 2017). Dotyczy to także klientów firm ubezpieczeniowych. Wiemy to z własnych doświadczeń. Kilka miesięcy temu wprowadziliśmy cykliczne wysyłanie SMS-ów, bądź mejli z informacją o statusie szkody. Dzięki bieżącej informacji, klienci obecnie rzadziej się z nami kontaktują oraz mniej interweniują.

– W nowej strategii UNIQA Polska na lata 2019-2023 stawiamy na zmianę filozofii podejścia do klienta. Nie chcemy być wyłącznie dostarczycielem ochrony ubezpieczeniowej. Chcemy tworzyć dla naszych klientów konkretną wartość, która wpasuje się w ich styl życia i odpowie na codzienne potrzeby. Poprawa jakości obsługi klientów jest tu istotnym elementem. Jesteśmy bowiem przekonani, że obsługa klienta jest jednym z kluczowych obszarów budowania przewagi konkurencyjnej – mówi Katarzyna Ostrowska. – Czatbot w Messengerze, stała poprawa infolinii, upraszczanie formularzy kontaktowych na stronie www, lepszy serwis likwidacyjny – to dopiero początek zmian w zakresie obsługi klientów.

Nie zapominamy także o marketingowym charakterze obecności w mediach społecznościowych. Na Facebooku będziemy promować główne przesłanie marki: Ciesz się życiem, a także jej misję: Żyjmy bezpieczniej, lepiej, dłużej.

– Profil na Facebooku nie jest dla nas jednak narzędziem do promowania ubezpieczeń. Będzie służył do wzmacniania wizerunku marki UNIQA, jako eksperta na rynku oraz do szerzenia wiedzy o ubezpieczeniach – dodaje Ostrowska.

Nazwa profilu na Facebooku UNIQA Polska to kontynuacja naszych profili w innych mediach społecznościowych – na Twitterze, Instagramie, YouTubie.

Agencją wspierającą polskie spółki UNIQA w prowadzeniu profilu jest Bluerank.

Źródło: UNIQA Polska

2019-05-23
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej
11.12.2025 (05:26) – informacja prasowa

Nadchodzą zmiany w ustawie o kredycie konsumenckim. Wypchnie to część osób do szarej strefy pożyczkowej

Trwa opiniowanie projektu ustawy o kredycie konsumenckim, który przygotował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów …

a 0 Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż
11.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Allianz Polska wprowadził zmiany w ubezpieczeniu turystycznym Moja Podróż

Najważniejsze z nich to podwyższenie sum ubezpieczenia dla kosztów leczenia za granicą bez wzrostu składki, dłuższy …

a 0 VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie
11.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank finansuje inwestycję mieszkaniową na Ursynowie

VeloBank podpisał dwie umowy kredytowe o łącznej wartości 170 mln zł na wsparcie inwestycji deweloperskiej ale!KEN. …

a 0 Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu
11.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Uniqa wprowadza jednoczesne wyliczenie składki ubezpieczenia domu i pojazdu

UNIQA udostępniła nowe rozwiązanie online: możliwość równoczesnego wyliczenia składki za ubezpieczenie …

a 0 Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów
11.12.2025 (05:16) – informacja prasowa

Sądy wyraźnie przyspieszyły. Coraz sprawniej obsługują sprawy frankowiczów

Sądy okręgowe coraz szybciej rozstrzygają spory frankowe. W trzech pierwszych kwartałach br. załatwiono w nich ok. …

a 0 PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa
11.12.2025 (05:14) – informacja prasowa

PKO BP podpisał z Policją porozumienie o współpracy dotyczące szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa

PKO Bank Polski oraz Policja podpisały porozumienie o współpracy, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa …

PRNews.pl

Zobacz również

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Szybkie ładowanie, mocne szkło i pakiet monitorujący zdrowie, czyli Apple Watch SE 3 za transakcje kartą

Apple Watch SE 3 to jeden z…

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości elektronicznej – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 r. wciąż widać…

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

„Panic button” w apce mBanku. Jednym ruchem włączysz natychmiastową blokadę transakcji

mBank uruchamia w aplikacji funkcję „Włącz blokadę…

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart w cyfrowych portfelach Apple Pay, Google Pay i innych – III kwartał 2025 r.

W trzecim kwartale 2025 roku liczba kart…

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart debetowych – III kwartał 2025 r.

Liczba kart debetowych w Polsce nieustannie rośnie.…

Who is who

Anna Polak

Anna Polak

Z branżą leasingową Anna Polak jest związana…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

Katarzyna Wiszniewska

Katarzyna Wiszniewska

PR Manager, Deutsche Bank Polska Katarzyna Wiszniewska…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców