Oznacza to, że już wkrótce klienci będą mogli dokonywać płatności w automatach nie tylko za pomocą tradycyjnych kart płatniczych z paskiem magnetycznym, ale również za pomocą kart zbliżeniowych. Umożliwienie korzystania z najnowocześniejszej metody płatności przyczyni się do wzrostu poziomu satysfakcji i lojalności klientów wobec marki globalnej.
Sprawdź także:
10.09.2024 (20:00)
– informacja prasowa
Co trzecia osoba zmienia pracę z powodu mobbingu
Aż 93% pracowników doświadczyło co najmniej raz zachowań, które mogą być uznane za mobbing. 90% z nich wskazuje na …
10.09.2024 (19:58)
– informacja prasowa
Wakacje pełne słońca i spraw assistance
Okres wakacji to zawsze intensywny czas dla asystorów. Polacy chętnie spędzają urlop poza granicami kraju, co …
10.09.2024 (19:56)
– informacja prasowa
Ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym prawie 24 mld zł w pierwszym półroczu
W pierwszym półroczu 2024 r. Polacy otrzymali 23,96 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z …
10.09.2024 (19:55)
– informacja prasowa
PKO BP zajął drugie miejsce w rankingu Forrestera badającym Customer Experience
Z badania „The Poland Banking CX Index Rankings”, przeprowadzonego przez uznaną firmę Forrester, wynika, że PKO …
10.09.2024 (19:53)
– informacja prasowa
Skrócenie czasu pracy? Większość HR-owców jest na „tak”
Skrócenie tygodniowego czasu pracy to w ostatnich miesiącach jeden z najgorętszych tematów w przestrzeni …
10.09.2024 (19:51)
– informacja prasowa
2 na 10 polskich firm deklaruje konieczność zwolnień, ale 4 na 10 nie chce żadnych zmian kadrowych
W IV kwartale 2024 roku 35% organizacji w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, a 42% z nich nie zamierza …