mPay robi ukłon w stronę swoich użytkowników. Szansa na porozmawianie i zrobienie sobie zdjęcia z Jakubem Błaszczykowskim nadarzy się już w ten piątek, podczas trwających w Krakowie targów Invest Cuffs. Spotkanie jest jednym z elementów kampanii wizerunkowej marki pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski.
Kto może wziąć udział w spotkaniu z Błaszczykowskim?
W spotkaniu z wybitnym piłkarzem, a obecnie biznesmenem i inwestorem uczestniczyć będą mogły osoby, które zdecydują się złożyć wniosek o wczesny dostęp do usługi karty debetowej Visa mPay, a więc nowego, długo wyczekiwanego produktu w portfolio aplikacji mPay. Proces wypełniania wniosków potrwa od godziny 09:00 – 15:00, w dniu 5 kwietnia 2024, na stoisku mPay w krakowskim Centrum Kongresowym Ice Kraków. Chętni powinni się pospieszyć, bowiem limit miejsc dostępnych na spotkanie wynosi 100 osób.
– Otwieramy nowy rozdział płatności mobilnych, a karta debetowa mPay jest kamieniem milowym uzupełniającym nasz ekosystem płatniczy. Z tej okazji zapraszamy użytkowników do spotkania z Kubą, a więc ambasadorem naszej marki. To dla wielu doskonała okazja do porozmawiania, zrobienia sobie zdjęcia czy otrzymania autografu od swojego idola. Cieszymy się, że Kuba gra razem z mPay i jest uczestnikiem dynamicznego rozwoju naszej superaplikacji – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.
W spotkaniu z Jakubem Błaszczykowskim mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
mPay chce być polskim Revolutem
Aplikacja mPay rozwija się w dynamicznym tempie w kierunku superaplikacji fintechowej. Jej twórcy stale pracują nad poprawą jakości interfejsu oraz wprowadzają nowe funkcje, by korzystanie z aplikacji było jeszcze bardziej intuicyjne i wygodne. mPay przygotowuje kolejne funkcjonalne nowości. Krokiem milowym w rozwoju superaplikacji jest wprowadzenie karty debetowej mPay, dzięki której użytkownicy będą mogli swobodnie korzystać ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem, robiąc, chociażby zakupy stacjonarne, przez internet czy wypłacając pieniądze w bankomacie. Dzięki temu aplikacja mPay stanie się cyfrowym towarzyszem w codziennym życiu Polaków. Nowym podpisem marki zostało hasło „Zawsze z Tobą”.
Źródło: mPay