PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościVisa Checkout z ogólnopolską kampanią reklamową

Visa Checkout z ogólnopolską kampanią reklamową

Wiadomości 12.09.2017 (07:00)

Visa prowadzi intensywną kampanię edukacyjno-reklamową promującą Visa Checkout – szybką, wygodną i bezpieczną formę płatności online. Kampania obejmuje m.in. emisję spotów w ogólnopolskiej telewizji oraz w internecie.


Płatności z Visa Checkout są już szeroko dostępne dzięki wdrożeniu rozwiązania na tzw. formatce płatniczej w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayU. Przybywa również detalistów, którzy decydują się na umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku zakupowym, co jeszcze bardziej upraszcza proces płacenia. Płacąc z Visa Checkout u wybranych detalistów, konsumenci mogą liczyć również na atrakcyjne promocje.

„Poprzez kampanię reklamową Visa Checkout chcemy w przyjazny sposób uświadomić konsumentom, jak wiele komfortu zyskują, unikając wpisywania danych karty podczas zakupów online. Od momentu wprowadzenia Visa Checkout na naszym rynku w kwietniu br. intensywnie pracowaliśmy nad rozbudową sieci akceptacji usługi. Dzisiaj wygodnych płatności online za pomocą naszego rozwiązania można dokonywać już w tysiącach polskich sklepów internetowych. Chcemy, aby z Visa Checkout można było zapłacić w jak największej liczbie e-sklepów, dlatego pracujemy z kolejnymi integratorami płatności i detalistami. U wielu Visa Checkout będzie dostępna bezpośrednio w koszyku, w momencie wyboru formy płatności. To wówczas klienci e-sklepu odczuwają największe korzyści rozwiązania – ograniczenie liczby kroków niezbędnych do sfinalizowania zakupów. Jesteśmy przekonani, że usługa będzie miała istotny wpływ na dalszy dynamiczny rozwój polskiego rynku e-commerce” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Celem kampanii reklamowej jest przyspieszenie rozwoju płatności kartami w e-commerce i zwiększenie zainteresowania usługą Visa Checkout wśród polskich konsumentów. Kampania obejmuje emisję spotów w telewizji, jak również w internecie, gdzie umieszczane są także inne materiały reklamowe1. Spoty telewizyjne wykorzystywane w kampanii można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/2vOT1CI oraz tutaj: http://bit.ly/2eOjpp4. W kampanię włączeni są również detaliści aktualnie oferujący promocje związane z płatnościami za pomocą Visa Checkout – przykładowo, składając zamówienie w serwisie PizzaPortal.pl i opłacając je z Visa Checkout, użytkownicy otrzymują 10 zł zniżki. Aktualnie promocje są dostępne również przy płatnościach z Visa Checkout w serwisach Biletyregionalne.pl i SkyCash.com.

„Visa Checkout to usługa o globalnym zasięgu, mająca już 24 mln zarejestrowanych użytkowników w 26 krajach. Stworzono ją z myślą o zaspokojeniu potrzeb zarówno konsumentów, jak i detalistów. Jej celem jest usunięcie wszelkich barier w handlu. Dzięki Visa Checkout konsumenci mogą dokonywać szybkich, łatwych, wygodnych i bezpiecznych płatności online, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia. Z kolei detalistom – jak wskazują badania – usługa zapewnia wyższy współczynnik konwersji sprzedaży2 oraz wyższe kwoty transakcji3 niż przy innych metodach płatności. Visa Checkout pełni kluczową rolę w strategii cyfrowej Visa. Ściśle współpracujemy z wieloma partnerami w celu wprowadzania kolejnych innowacji i dalszego podnoszenia zadowolenia użytkowników oraz konwersji sprzedaży” – komentuje William Levaggi, Vice President, Digital Products, Visa.

W Polsce sklepów internetowych umożliwiających płacenie z Visa Checkout przybywa. Ambicją Visa jest, aby do końca roku za pomocą usługi można było płacić u polskich e-detalistów odpowiedzialnych za ponad 40% obrotów w krajowym e-commerce.

„Dzięki Visa Checkout płatności kartą w internecie stają się wyjątkowo proste i wygodne. Nasi klienci mogli przekonać się o tym jako pierwsi w Polsce, a wyniki naszej wspólnej promocji pokazują, że nowa usługa przypadła im do gustu. Liczymy na to, że Visa Checkout stanie się ich podstawowym sposobem płacenia online, a tym samym pozwoli nam to podnieść jeszcze wyżej stopień konwersji” – komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu, RTV Euro AGD.

Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa pokazują, że 9 na 10 badanych jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout4. Klienci korzystający z usługi znacznie rzadziej porzucają koszyki – finalizują 82% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku, a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30% więcej niż pozostali4.

Visa Checkout może być udostępniana przez detalistów na dwa sposoby. Pierwszym jest umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku zakupowym, co najbardziej ułatwia kupującym korzystanie z usługi, ponieważ ogranicza liczbę kroków w procesie płatności. Drugi sposób to możliwość zaoferowania Visa Checkout dzięki zintegrowaniu usługi z systemem obsługującego detalistę operatora płatności – wówczas klient sklepu wybiera tę metodę płatności na późniejszym etapie w procesie finalizowania zakupów, z tzw. formatki płatności.

„Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Visa, Polska stała się pierwszym krajem w Europie, gdzie dostępność Visa Checkout dla konsumentów osiągnęła znaczący zasięg. Trwająca ogólnopolska kampania reklamowa to również ważny sygnał dla obsługiwanych przez nas detalistów – usługa, która może wpłynąć na rozwój ich biznesu, jest teraz promowana na szeroką skalę” – komentuje Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.

Na całym świecie sieć akceptacji Visa Checkout to 340 tys. detalistów – wśród międzynarodowych akceptantów są również tacy, u których zakupu towarów i usług mogą dokonywać klienci z Polski – m.in. linie lotnicze Emirates czy sieć hoteli Marriott.

Więcej informacji nt. usługi oraz aktualnych promocji znajduje się na stronie www.visa.pl/plac-z-visa/visa-checkout.

Jak działa Visa Checkout można zobaczyć na tym krótkim filmie: https://youtu.be/cUPxrVbL3CE.et.pl, Wp.pl) emitowane są bannery i krótkie spoty wideo. W telewizji (m.in. TVN, TVP) emitowane są 30-sekundowe spoty. W ramach kampanii, na wybranych stronach internetowych, pojawią się również artykuły o charakterze edukacyjnym przedstawiające Visa Checkout.

2 Dane pochodzące z badania Visa comScore

3 Dane serwisu LastMinute.com

4 Wewnętrzne dane produktowe Visa dotyczące zakupów dokonywanych z komputerów stacjonarnych, tabletów i urządzeń mobilnych (z wyłączeniem natywnych aplikacji mobilnych i zestawów narzędzi programistycznych SDK) poprzez 21 mln kont Visa Checkout z 26 rynków, w okresie 6 miesięcy od grudnia 2016 r. do maja 2017 r. u ponad 300 tys. detalistów z całego świata udostępniających usługę Visa Checkout.

2017-09-12
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska

Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski Magdalena…

Michał Tabor

Michał Tabor

Michał Tabor, Partner i Członek Zarządu Obserwatorium.biz…

Agnieszka Światły

Agnieszka Światły

Agnieszka Światły CEO w ASEC S.A. (OTI…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców