PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościVisa Europe promuje nowe metody płatnicze

Visa Europe promuje nowe metody płatnicze

Wiadomości 03.06.2013 (13:24)

Organizacja Visa Europe rozpoczęła 1 czerwca br. najnowszą kampanię reklamową, która obejmuje 19 krajów całej Europy, w tym kluczowe rynki, takie jak Wielka Brytania, Francja, Polska, Hiszpania, Włochy i Niemcy.

W ciągu sześciu lat, jakie upłynęły od pierwszej odsłony kampanii Visa – żyje się lepiej, wartość transakcji z użyciem kart Visa w Europie wzrosła od 883 mld euro do 1300 mld euro, co oznacza, że obecnie kartami Visa jest już opłacane jedno z każdych 6,75 euro wydanych w Europie na konsumpcję – a nie jedno z dziewięciu, jak to miało miejsce sześć lat temu. W okresie tym wartość dodana marki Visa osiągnęła szczytowy poziom, pozwalając Visa po raz pierwszy awansować do czołowej dziesiątki najbardziej wartościowych marek świata (według niedawno opublikowanych badań 2013 Brand Z).

Visa Europe jest dziś w ścisłej czołówce rozwoju płatności internetowych, mobilnych i zbliżeniowych, przy czym w 2012 r. wartość zakupów w sklepach internetowych dokonanych z użyciem europejskich kart Visa przekroczyła po raz pierwszy poziom 200 mld euro, rosnąc o 16% w stosunku do poprzedniego roku.

Podczas gdy organizacja Visa stale ewoluuje – od podmiotu skupiającego się na płatnościach z użyciem kart do lidera nowych technologii – kampania wizerunkowa wciąż niesie za sobą jednolity, inspirujący przekaz, który przyczynia się do zwiększenia świadomości konsumentów i wzrostu popularności nowych metod płatniczych. Innowacje płatnicze stanowią główny temat kampanii Visa – żyje się lepiej, informującej o nowych usługach i mającej na celu wzmocnienie zaufania do nich. Skupiając się na doznaniach, jakich konsumenci doświadczają korzystając z usług Visa – a więc poczuciu bezpieczeństwa, zaufaniu oraz wrażeniu łatwości, z jaką można płacić – kampania zachęca ich również do zrobienia kolejnych kroków w nowym świecie płatności.

Kampania prowadzona jest w wielu kanałach – intensywnie wykorzystuje m.in. telewizję, internet oraz reklamę zewnętrzną – i według przewidywań dotrze do ponad 300 mln dorosłych osób w całej Europie. Przyświecają jej trzy cele:

  • zwiększenie świadomości konsumentów i ich zaufania do nowych technologii płatniczych Visa, a tym samym skłonienie ich do korzystania z usług płatności zbliżeniowych, mobilnych i internetowych,

  • zwiększenie wartości dodanej marki Visa,

  • podniesienie renomy Visa jako marki innowacyjnej.

Przekaz kampanii zachęca użytkowników kart do wyjścia poza tradycyjne metody płatności – poprzez korzystanie z nowych sposobów płacenia kartami Visa, czy też nowych technologii płatniczych, które umożliwiają płatności zbliżeniowe, mobile i internetowe. Na każdym rynku kampania nawiązuje do konkretnych nowych technologii płatniczych wprowadzanych w danym kraju.

Mariano Dima, szef marketingu Visa Europe, powiedział: – Organizacja Visa oferuje konsumentom wiele nowych sposobów płatności i dlatego nasza kampania podkreśla łatwość i wygodę, z jaką możemy korzystać z innowacyjnych rozwiązań Visa – w dowolnym miejscu i w dowolny, wybrany przez nas, sposób. Nowa odsłona kampanii Visa – żyje się lepiej koncentruje się na pozytywnych odczuciach wywoływanych przez korzystanie z tych nowych produktów i usług – a w reklamie telewizyjnej nawet wyolbrzymiamy ten przekaz, pokazując starszego człowieka, który spiesząc na świętowanie narodzin wnuka, staje się nie tylko szybszy i sprawniejszy, lecz również coraz młodszy. Odbieramy liczne sygnały, że przez cały okres ponad pięciu lat nasz jednolity przekaz podobał się konsumentom i liczymy na to, że i teraz zostanie przyjęty równie pozytywnie.

Źródło: Visa Europe

2013-06-03
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Katarzyna Siwek

Katarzyna Siwek

Katarzyna Siwek W przeszłości Dyrektor Biura Analiz…

Robert Azembski

Robert Azembski

Członek Zespołu PR w Banku Ochrony Środowiska.…

Marcin Jaworski

Marcin Jaworski

Menedżer ds. komunikacji i analiz. Rzecznik prasowy.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców