Organizacja Visa Europe poinformowała dziś o inauguracji nowego serwisu internetowego – skierowanego do użytkowników kart Visa w Polsce – oferującego specjalne oferty i rabaty popularnych marek handlowych. Polska jest drugim krajem po Wielkiej Brytanii, gdzie taki serwis został uruchomiony.
Serwis, który można odwiedzić bezpośrednio pod adresem internetowym www.visaoffers.eu/pl lub za pośrednictwem strony Złota Strefa Visa ( www.visa.pl/zlotastrefa), stwarza detalistom wyjątkową okazję przyciągnięcia uwagi ogromnej grupy konsumentów.
Już na samym początku, posiadaczom kart Visa w Polsce zaoferowane zostały obniżki cen u takich detalistów, jak: Funk’n’Soul (30%), Heppin (20%), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (15%), Koronka.pl (10%) czy delikatesy internetowe a.pl (20 zł).
W Polsce w obiegu znajduje się ponad 21 mln kart Visa. Detaliści otrzymują więc w postaci serwisu Oferty Visa doskonałą platformę do zaprezentowania swoich ofert specjalnych i zainteresowania nimi najbardziej aktywnych grup konsumentów. Banki członkowskie Visa Europe mają natomiast możliwość pobrania i wykorzystania materiałów marketingowych on-line do promocji ofert wśród swoich klientów – użytkowników kart Visa.
„Naszym celem jest zaoferowanie dodatkowych korzyści użytkownikom kart Visa, bankom członkowskim oraz firmom handlowo-usługowym. Tym ostatnim nasz nowy serwis pomaga w zainteresowaniu swoją ofertą ogromnych rzesz aktywnych konsumentów. Z kolei banki członkowskie Visa Europe mogą wykorzystywać materiały marketingowe serwisu Oferty Visa przedstawiając te oferty swoim klientom” – stwierdził Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.
Serwis Oferty Visa został na początku grudnia br. udostępniony użytkownikom kart Visa w Wielkiej Brytanii; obecnie ruszył w Polsce, a w następnych tygodniach i miesiącach będzie uruchamiany w kolejnych krajach.
„Wierzymy, że serwis Oferty Visa będzie się szybko rozwijał m.in. dzięki sezonowej wymianie ofert detalistów, okazjom szczególnym jak Walentynki czy Dzień Matki. Dzięki tym szerokim możliwościom, dostarczymy bankom członkowskim coraz ciekawsze rozwiązania w zakresie programów lojalnościowych, które banki będą mogły oferować pod swoją marką, jeszcze lepiej dostosowując swoją ofertę do potrzeb poszczególnych grup konsumentów” – dodał Jakub Kiwior.
Źródło: Message House