Karta Visa Miles & More Premium emitowana przez mBank została uznana przez ekspertów za „Najlepszą Polską Kartę Lojalnościową” 2013 roku. Karta oferuje m.in. najlepszy przelicznik mil w Polsce oraz bezpłatny dostęp do usługi concierge.
Program Miles & More to największy w Europie program lojalnościowy pozwalający gromadzić mile i wymieniać je na nagrody – przede wszystkim bilety lotnicze. Punkty przyznawane są za transakcje bezgotówkowe dokonane kartą.
Nagrodzony plastik mBanku posiada obecnie najlepszy na rynku przelicznik. Jedną „milę” otrzymuje się za wydanie zaledwie 3 złotych. Dodatkowo, za pierwszą transakcję bezgotówkową klient dostaje 2 tys. „mil” w prezencie. Posiadacze karty Miles & More Premium mBanku mogą także bezpłatnie korzystać z usługi concierge w ramach, której klient może uzyskać profesjonalną pomoc m.in. w organizacji imprezy, rezerwacji biletów czy wezwaniu pomocy drogowej.
– Jesteśmy dumni, że nasza praca spotkała się z pozytywną oceną ekspertów. Sukces cieszy tym bardziej, bo potwierdza go także popularność karty Miles & More wśród klientów – mówi Joanna Materka, kierująca Wydziałem Kart Kredytowych mBanku. – Karta wprowadzona został do oferty w sierpniu 2012 roku (a pod szyldem Visa w czerwcu 2013 roku). W mniej niż półtora roku, sprzedaliśmy ponad 30 tys. jej sztuk, co jak szacujemy stanowi około 1/3 wszystkich tego typu plastików dostępnych na rynku. Co więcej, statystycznie już co trzeci klient posiadający naszą kartę Miles & More skorzystał z nagrody i za zgromadzone mile poleciał do dowolnego miasta na świecie – dodaje Joanna Materka.
Jury, które dokonało wyboru „Najlepszej Polskiej Karty Lojalnościowej” było złożone z reprezentantów Visa Europe, Związku Banków Polskich, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Stowarzyszenia „Komputer w Firmie”, Rady Naukowo-Programowej Konferencji CEEC oraz Medien Service – organizatora Konferencji Central EuropeanElectronic Card 2013 (najważniejsze coroczne spotkanie szeroko rozumianej branży kartowej z Polski i Europy Centralnej) i Polskiej Kartowej Gali.
Nagroda za najlepszą kartę lojalnościową została po raz pierwszy wręczona w 2011 roku. Ideą, która przyświeca organizatorom konkursu jest popularyzacja plastikowych kart w Polsce i podkreślanie ich roli nie tylko jako wygodnych instrumentów płatniczych, ale również narzędzi do tworzenia i utrzymywania więzi z klientami.