Po trzech kwartałach od udzielania pierwszej pożyczki Vivus.pl dołącza do czołówki firm pożyczkowych w Polsce. W tegorocznej edycji konkursu „Laur Klienta” Vivus.pl
zdobył tytuł Odkrycie Roku.
„Laur Klienta” to największy program badań konsumenckich w Polsce. „Odkrycie Roku” to nagroda dla marki, która w ciągu ostatniego roku pojawiła się na polskim rynku. Musi wyróżniać się innowacyjnością i cieszyć się uznaniem wśród odbiorców. Nagroda jestprzyznawana na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów. Docenili oni standardy wprowadzone przez Vivusa do segmentu krótkoterminowych pożyczek internetowych.
Kapituła konkursu zwróciła uwagę na przejrzystość oferty firmy – rzetelne pokazanie kosztów pożyczki i warunków spłaty. Atutem była też jakość kampanii promocyjnych w radiu, telewizji i internecie. Reklamy Vivus nie miały wyłącznie charakteru marketingowego, ale prezentowały też szczegóły oferty. Doceniona też została innowacyjność usługi – w pełni internetowej.

Vivus Finance wszedł na polski rynek w lipcu 2012 r. Spółka należy do grupy 4finance, czołowej firmy na europejskim rynku pożyczek krótkoterminowych. Vivus oferuje pożyczkę w 15 minut, którą można uzyskać, korzystając z prostego formularza na stronie WWW. Sukcesem marketingowym okazało się zaproponowanie dla nowych klientów darmowej pożyczki w wysokości 1200 zł. Wcześniej nikt w Polsce nie zdecydował się na taki krok. Pozytywne skutki przyniosła też kampania reklamowa w telewizji, która ponaddwukrotnie zwiększyła liczbę udzielanych pożyczek. Efekt – w ciągu dziewięciu miesięcy Vivus wypłacił klientom gotówkę ponad 200 tys. razy.
Pożyczki online to uzupełnienie dotychczasowej oferty dostępnej na polskim rynku finansowym. Fakt, że bez wychodzenia z domu, w ciągu kilkunastu minut można otrzymać gotówkę, wpłynął na pozytywne przyjęcie marki przez Polaków. Przeprowadzone badania wskazały, co najbardziej doceniają użytkownicy. Oprócz szybkości, za atrakcyjne uważają oni: minimum formalności, innowacyjny charakter i dostępność.
Źródło: Vivus.pl
