ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Z najnowszych badań ING wynika, że jesteśmy coraz bardziej aktywni w internecie. To, co mocno przyspieszyło w czasie pandemii, dalej się rozwija. Polacy częściej niż przedtem – zaczęli studiować lub pracować online (59% badanych), załatwiać sprawy urzędowe (54%), robić zakupy, w tym ubrania, ale również jedzenie (53%). Pozostałe aktywności takie jak rekreacja, poszukiwanie informacji, aktywności społeczne czy płatności również rozwinęły się online, chociaż oczywiście większość osób korzystała z nich już przed pandemią. Jednocześnie aż 70% Polaków uważa, że liczba cyberataków dziś wzrasta, a prawie połowa badanych (44%) twierdzi, że padło ofiarą oszustwa online lub zna kogoś, kto doświadczył cyberataku.
– Rozumiemy te obawy, dlatego w ING rozwijamy i wdrażamy dodatkowe innowacyjne zabezpieczenia w aplikacji Moje ING, które lepiej ochronią naszych klientów przed różnego typu oszustwami w sieci. Aby ułatwić klientom poznanie tych rozwiązań, stworzyliśmy „Strefę bezpieczeństwa” w Moim ING, gdzie w jednym miejscu mogą łatwo z nich skorzystać – podkreślił Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
W „Strefie bezpieczeństwa” w Moim ING można m.in.:
- skorzystać z Weryfikacji behawioralnej. Raz włączona – cały czas dodatkowo wzmacnia bezpieczeństwo przed cyberoszustami
- aktywować bezpłatną, dodatkową usługę CyberRescue – w przypadku podejrzenia ataku cyberoszustów eksperci CyberRescue zadbają o bezpieczeństwo w Internecie np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych
- łatwo ustalać bezpieczne dla siebie limity i powiadomienia dla płatności oraz przelewów
- ustalić metody autoryzacji płatności
- tymczasowo zablokować kartę w Moim ING. Dzięki temu nikt nie będzie mógł nią płacić
Jak wynika z naszego raportu nt. cyberbezpieczeństwa, aż 71% Polaków uważa, że posiada pewną wiedzę, jak zachować się w przypadku cyberataku, jednak dostrzega w niej braki – respondenci oceniają ją jako średnią. Co ważne, tylko 11% młodych ludzi w wieku 18-24 lat deklaruje, że zawsze czują się bezpiecznie w internecie. Dlatego chcemy, aby klienci poczuli większą sprawczość, pokazując im, jak łatwo sami mogą skorzystać z dodatkowych zabezpieczeń w „Strefie bezpieczeństwa”. Tak jak dbamy o wiele ważnych dla nas spraw, zadbajmy też sami lepiej o nasze finanse. „W dbaniu o bezpieczeństwo nie macie sobie równych” to nie tylko pochwała, ale też zachęta do robienia więcej i skorzystania z rozwiązań od ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Więcej informacji nt. „Strefy bezpieczeństwa” ING i bezpiecznego bankowania w sieci www.ing.pl/lp/bezpieczne-
Link do spotu: www.youtube.com/watch?v=
Szczegóły kampanii:
- Tytuł: „W dbaniu o bezpieczeństwo nie macie sobie równych”
- Narzędzia: Radio, Internet (digital i SoMe) + direct marketing
- Agencja: GONG
- Media: Mullen Lowe Media Hub
Badanie ING Consumer Survey – cyberbezpieczeństwo” zostało zrealizowane przez Ipsos Holandia w dniach 28.10-07.11. Badanie zrealizowane na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków, n=1003. Metoda badawcza: wywiady kwestionariuszowe wspomagane komputerowo (CAWI)
Źródło: ING