Kredyt Bank rozpoczął wiosenną promocję kredytu gotówkowego oraz kredytu celowego. Klienci mogą teraz otrzymać nisko oprocentowany kredyt do 30 tys. zł, nawet na 7 lat. RRSO dla kredytu w kwocie 12 tys. zł na 60 miesięcy wynosi tylko 17,76%.
Bank oferuje niższe oprocentowanie kredytu gotówkowego tym klientom, którzy skorzystają z bezpłatnej karty kredytowej i będą nią dokonywać transakcji na minimum 100 zł/miesięcznie.
RRSO dla kredytu w kwocie 12 tys. zł na 60 miesięcy wynosi 17,76%. Klient zapłaci tylko 22,17 zł za każdy 1000 zł kredytu, co oznacza, że rata takiego kredytu wyniesie 266 zł miesięcznie. Bank nie pobiera prowizji, jeśli klient skorzysta z jednego z oferowanych ubezpieczeń.
– Konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę produktową zgodnie z regułą Finanse z Zasadami, której istotą jest prosta, zrozumiała i atrakcyjna propozycja. Taką jest też obecna oferta „Wiosennego Kredytu Gotówkowego na wydatki małe i duże” przygotowana dla nowych i dotychczasowych klientów. Klientom, którzy skorzystają z ubezpieczenia obniżymy oprocentowanie kredytu celowego o 3,5 p.p. lub do 0% prowizję od kredytu gotówkowego na dowolny cel.– powiedział Remigiusz Hołdys, dyrektor zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.
Jednocześnie dla klientów, którzy zadeklarują i udokumentują swoje wydatki, bank oferuje jeszcze tańszy kredyt celowy. Jeśli w ciągu trzech miesięcy od zaciągnięcia kredytu klient dostarczy fakturę za zakup lub usługę na którą pożyczał pieniądze, bank obniży oprocentowanie kredytu od 3 do 3,5 p.p. Tylko 70 % kwoty kredytu netto musi zostać przeznaczone zgodnie z zadeklarowanym celem.
– Nasze badania wskazują, że najczęstszymi wiosennymi wydatkami, finansowanymi kredytem są wyposażenie wnętrz oraz remonty mieszkań, domów i porządki w ogrodach, a także zakup samochodów, przedpłaty na wakacje, uroczystości rodzinne jak śluby, chrzciny i komunie oraz edukacja – dodaje Remigiusz Hołdys.
Kredyt celowy jest udzielany w kwocie od 1 tys. nawet do 120 tys. zł na okres do 7 lat. Ubezpieczenie kredytu jest fakultatywne, można w ten sposób obniżyć prowizję o 3 – 4 p.p. oraz oprocentowanie o 1,5 – 2,5 p.p.
Promocję kredytów gotówkowych wspiera kampania „Wiosenny kredyt gotówkowy na wydatki małe i duże”, która będzie prowadzona w internecie, radio oraz z wykorzystaniem outdooru (reklama na autobusach miejskich). Kampania internetowa obejmie wyszukiwarki, bannery, e-mailing, w tym na stronach internetowych związanych z wybranymi celami kredytu celowego (zakup samochodu, remont i wyposażenie mieszkania, wakacje).
Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego. Kreację przygotowała agencja JUST, media zaplanował STARCOM. Kampania w mediach potrwa do 31 maja 2011 r.
Źródło: Kredyt Bank