„Z soboty na niedzielę zostanie uaktywniony serwis internetowy banku dla klientów i tym samym możliwe będzie złożenia wniosku o otwarcie konta osobistego i inne produkty. W najbliższy poniedziałek ruszy kampania marketingowa wspierająca rozpoczęcie działalności polskiego banku u naszych południowych sąsiadów. Model biznesowy projektu będzie oparty na tym, który funkcjonuje w Polsce. Działalność będzie prowadzona na zasadzie jednolitego paszportu europejskiego, a więc poprzez przedstawicielstwo.”, informuje dziennik.
mBank oczekuje, że do końca 2010 roku w obu krajach pozyska, co najmniej 250 tys. klientów. Bank zakłada, że do tego czasu oba oddziały uzyskają 1,2 mld euro kredytów i zgromadzą 300 mln depozytów. W Czechach i na Słowacji klienci będą mogli korzystać z oferty depozytowej i kredytowej. Konto osobiste w mBanku w obu krajach będzie bezpłatne. Na początku czescy i słowaccy klienci będą mogli skorzystać także z oferty kredytu gotówkowego oraz kredytu zabezpieczonego hipoteką. W obu krajach powstanie sieć sprzedaży zbliżona do polskiej. Obecnie w Polsce mBank posiada sieć 15 Centrów Finansowych i prawie 60 mKiosków.