Projekt obejmował szeroki zakres funkcjonalności. Wdrożono oprogramowanie wspierające procesy zarządzania kadrami w obszarach: administracji danymi kadrowymi i strukturą organizacyjną, czasu pracy, rozliczania listy płac, opisów stanowisk i modeli kompetencyjnych, systemu ocen, zarządzania szkoleniami, rekrutacji i samoobsługi menedżerskiej. Implementacja mySAP HR ma na celu usprawnienie i automatyzację pracy w obszarze zarządzania pracownikami.
Zadanie zrealizowane zostało przez Zespół Wdrożeniowy składający się z pracowników PSE-ELECTRA S.A., przy wsparciu pracowników spółek Grupy Kapitałowej PSE. Od strony systemowej projekt prowadzony był przez konsultantów SAP Polska Sp. z o.o. Wdrożenie w PSE-ELECTRA S.A. bazowało na standardach wypracowanych przez konsultantów SAP dla PSE S.A., tak aby zapewnić unifikację przebiegu procesów biznesowych związanych z zarządzaniem kadrami w całej GK PSE.