– Chcemy być blisko codziennych spraw naszych klientów. Organizujemy szereg konferencji i seminariów związanych z finansami. Spotykamy się także z naszymi klientami podczas nieformalnych imprez. Kilka miesięcy temu wspólnie sadziliśmy drzewa w ramach akcji „Więcej drzew dzięki Tobie”, tym razem zaprosiliśmy najbardziej aktywnych podróżników programu Miles&More na rodzinny piknik i turniej golfowy – tłumaczy Tomasz Pol, Dyrektor odpowiedzialny za segment Citigold.
Wystarczyło tylko dojechać na pole golfowe w Rajszewie koło Warszawy, by razem z Citi Handlowym odwiedzić Hiszpanię, odpocząć we Francji czy wspólnie przeżyć raz jeszcze emocje Mistrzostw Piłki Nożnej w Austrii. Na rodzinnym pikniku, który odbywał się pod hasłem „w podróży dookoła świata”, w zabawach brały udział zarówno dzieci jak i ich rodzice. Jednak prawdziwe emocje towarzyszyły turniejowi golfowemu Citi Handlowy Golf Chamionship. W rozgrywkach uczestniczyło kilkadziesiąt osób. Podczas, gdy doświadczeni zawodnicy walczyli o najlepsze wyniki, zaproszeni goście mogli wziąć udział w akademii golfa. Niedzielna szkoła zyskała ponad 200 adeptów sztuki golfowej.
Podczas niedzielnego spotkania uczestnicy mieli także okazję zapoznać się z nowościami inwestycyjnymi, które Citi Handlowy oferuje najbardziej wymagającym klientom. Temat produktów strukturyzownaych, których popularność w Polsce stale rośnie, omówiono dodatkowo na specjalnym seminarium.
Organizatorem imprezy „W podróż dookoła świata” był bank Citi Handlowy. Wydarzenie wsparli sponsorzy ING Fundusze Inwestycyjne, Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. Partnerem imprezy były Polskie Linie Lotnicze LOT.