WALK Creative wygrał konkurs na realizację kampanii reklamowej Banku Ochrony Środowiska. Agencja odpowiada za realizację działań ATL i BTL. Koncepcja kampanii została opracowana wspólnie z Zespołem Marketingu Produktowego BOŚ.
Celem kampanii jest promocja wybranych produktów finansowych BOŚ oraz budowa wizerunku Banku, jako instytucji wpierającej projekty z zakresu ochrony środowiska. Działania reklamowe obejmą telewizję, Internet, kino, VOD oraz metro warszawskie.
Kampania nawiązuje do misji Banku Ochrony Środowiska, który powstał, aby połączy
ofertę bankową dla każdego klienta ze wsparciem dla projektów służących środowisku, w którym żyjemy. Oś działań stanowi półminutowy spot telewizyjny. Reklama promująca pożyczkę z niską ratą, nawiązuje do inicjatywy BOŚ Banku „2 złote dla Zwierzaka”, której celem jest ochrona zagrożonych zwierząt żyjących w Polsce, m.in. grającego główną rolę w spocie orła przedniego.
Spot dostępny jest na stronie: http://vimeo.com/walkpl/bosorzel, a kampania potrwa
od 19 września do 28 października 2012 r. Działania reklamowe obejmą główne stacje telewizyjne, kanały tematyczne, Internet, serwisy VOD oraz sieć CityINFOtv.
We wspieranej przez kampanię reklamową akcji udział bierze sześć zagrożonych gatunków zwierząt zamieszkujących wybrane polskie Parki Narodowe: łoś w Biebrzańskim, foka szara i morświn w Słowińskim, niedźwiedź brunatny w Bieszczadzkim, ryś w Kampinoskim
i wspomniany orzeł przedni w Gorczańskim. W ramach kampanii Bank przekaże po 2 zł
od każdej pożyczki gotówkowej i EkoLokaty do jednego z Parków. Więcej informacji na www.zwierzaki.bosbank.pl.
Za planowanie oraz zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Star Media. Zakupem mediów internetowych zajął się dom interactive – ENA, a kreacje internetowe przygotowała Agencja LEM.
Źródło: WALK