Specjalnością firmy są lokaty strukturyzowane. Ten nowatorski na polskim rynku produkt finansowy oferowany jest przez Wealth Solutions głównie w internecie. Wysoki poziom zaawansowania produktu wymusił dwutorowe podejście do tematu komunikacji promocyjnej w Internecie.
Naszym głównym zadaniem jest przekonanie Internautów do złożenia deklaracji przystąpienia do lokaty. Jest to cel typowo sprzedażowy – stąd wdrożenie takiego narzędzia jakim jest zanox prm – mówi Radosław Butryn Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Wealth Solutions – Współpraca z innowacyjnym i kreatywnym domem mediowym jakim jest ACR była dla mnie naturalnym wyborem.
Uruchomienie marketingu partnerskiego jest pierwszym krokiem w implementacji pełnego Performance Marketingu. W kolejnych miesiącach ACR wraz z Wealth Solutions planuje uruchomienie kolejnych narzędzi – takich jak kampania w wyszukiwarkach rozliczana w modelu CPA. ACR odpowiada również za organiczną optymalizację serwisu www.wealth.pl.
Drugim celem działań promocyjnych Wealth Solutions w Internecie jest edukacja rynku. Będzie to realizowane za pomocą kampanii informacyjnych oraz e-PR.
Rozwój sprzedaży w oparciu o Internet pokazuje strategiczne podejście do tego kanału komunikacji. Wykorzystywanie narzędzi Performance Marketingu, takich jak zanox wymaga zaawansowania nie tylko po stronie domu mediowego. Potrzebny jest wyedukowany klient, a takim właśnie jest Wealth Solutions – mówi Jolanta Zaczek-Sakouhi, dyrektor zarządzający ACR.