Marketing i PR
Partner of Promotion otrzymała ISO na cały zakres usług
Partner of Promotion jest pierwszą, polską agencją, która uzyskała ISO na cały zakres prowadzonej przez siebie …
Paweł Wróbel - Dyrektor ds. Public Relations i rzecznik prasowy spółek Grupy Generali w Polsce
W latach 2000-2007 związany zawodowo z BRE Bankiem SA. Od stycznia 2005 r. do marca 2007 r. pełnił funkcję …
Wojciech Wężyk - Dyrektor ds. PR w firmie Goldenegg
Z szeroko rozumianym public relations Wężyk jest związany od kilku lat. Jako niezależny konsultant doradzał …
EU Magazine – nowy tytuł na rynku
Magazyn jest kierowany przede wszystkim do liderów opinii w środowiskach polityki, gospodarki i kultury, …
Blue Media laureatem konkursu - Mocni wizerunkiem 2007
Nagroda została przyznana za projekt – Tu zasilisz nie tylko telefon – udostępniony na stronie www.blue.pl. …
Rusza VI Kongres Public Relations
W ramach tegorocznego Kongresu uczestnicy zobaczą II Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych MEDIAL 2007. W …
Blue Media: 2000 terminali do końca roku
Po udanych wdrożeniach w latach ubiegłych, Blue Media planuje wdrożyć w tym roku 2 tysiące terminali …
Pierwsze kroki we własnym "M"
Nowe mieszkanie to doskonała przestrzeń do realizacji naszych wizji i marzeń. Możemy je urządzić tak jak chcemy, …
Najcenniejsze firmy według Newsweek Polska i A.T.Kearney
Trzy pierwsze miejsca w rankingu: I. PKO Bank Polski SA II. PZU SA III. Bank Pekao SA Zwycięzcy w …
Wielkie wydarzenie dla PR-u
Kongres PR w Rzeszowie (www.kongrespr.pl) dzięki obecności szerokiego grona zarówno ludzi nauki jak i praktyków, …
Co Polacy sądzą o EURO 2012?
Ponad 98% respondentów słyszało o wyborze Polski i Ukrainy na gospodarzy Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej - …
Euro2012.pl – mistrzostwa w Internecie
Serwis, który zostanie uruchomiony pod adresem euro2012.pl ma szansę stać się największym wydarzeniem medialnym w …
Dziś debiut PDA Internet Group
Spółka przeznaczy pozyskane środki m.in. na: akwizycję firmy badawczej i monitorującej rynek reklamowy, rozbudowę …
Internet w Air Bites Polska znów przyspiesza
Produkt Speedway Internet przyspieszył z 2 Mb/s do 3 Mb/s, a Speedway Power rozpędził się z 5 Mb/s do 6 Mb/s. …
Rola sponsoringu i działań prospołecznych w budowaniu reputacji marki na PremiumBrand 2007
Marka to fascynujące, niejednoznaczne zjawisko. Może dlatego nie tak łatwo ją stworzyć i pielęgnować? Ale na pewno …
Źródła informacji teleadresowej – wspólne badanie pkt.pl i SGH
Na przełomie roku 2006 i 2007 firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne przeprowadziła, we współpracy z Zakładem …