Marketing i PR
Srebrny kolorem Lite
Od dawna różnie produkty właśnie poprzez kolor srebrny komunikują zdrowy styl życia. Może on oznaczać mniej …
Kto korzysta z usług tanich linii lotniczych
Spośród respondentów, którzy odpowiedzieli na ostatnią wysyłkę Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług …
To dopiero płyta
Wielki konkurs Wirtualnej Polski, UMC Records i Radia Eska wyłonił najlepszych debiutantów. Niezależni twórcy, …
Nadmorska integracja grupy TBWA
Obie drużyny podeszły do gry bardzo poważnie, a przygotowania rozpoczęły nawet 2 miesiące przed planowaną …
„Gazeta Wyborcza” Marką Wysokiej Reputacji
Wysoka reputacja marki to nie tylko jej znajomość i popularność, ale przede wszystkim - prestiż. „Gazeta” od lat …
Trzy,14 dla STOEN SA
Piłkarski Piknik Rodzinny został zorganizowany przy okazji odbywających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej. …
CEDC podpisuje wstępne porozumienie z Remy Cointreau SA w sprawie nabycia Bols Węgry
CEDC spodziewa się pokryć zakup z funduszy własnych. Przejęcie przez CEDC spółki Bols Węgry podlega, poza innymi …
Wyniki XIX Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej PTE i MEN
Podczas uroczystości, która odbyła się w Ministerstwie Finansów 9 czerwca 2006, wszyscy laureaci mieli okazję …
Program Partnerski
Zasady programu pozwalają uzyskiwać profity płynące z promocji usługi doładowań kont telefonów pre-paid poprzez …
MOTORAZR V3i - złoto-srebrna piękność od Dolce & Gabbana
MOTORAZR V3i to kolejny rezultat współpracy Motoroli z Dolce&Gabbana – pod koniec zeszłego roku zaprezentowano …
Media Agory na Mundial 2006
W trakcie Mistrzostw Świata w piłce nożnej „Gazeta Wyborcza” wydaje codziennie „Gazetę na Mundial” – przewodnik …
VI Ogólnopolski Otwarty Konkurs „Ekologia w Obiektywie 2006” rozstrzygnięty
W tegorocznym konkursie wzięło udział 1151 prac wykonanych przez fotografów zawodowych i amatorów. Wernisażowi …
Mundialowe atrakcje w restauracjach Sphinx z TEQUILA\Polska
Aby zachęcić do wspólnego przeżywania sportowych emocji, restauracje Sphinx w całej Polsce zostały wyposażone w …
Nowa marka artykułów reklamowych
Genela to kolekcja ponad 320 artykułów w 33 kategoriach. Klientom zaproponowano wykorzystanie najlepszych …
Nowy klient agencji PRimoloko
Marka Boynq znana jest na świecie z doskonałej jakości komputerowych urządzeń peryferyjnych. Są to produkty …
Direct Publishing kontynuuje współpracę z Reebok Poland
W stosunku do zeszłorocznej przygotowanej przez Direct Publishing publikacji „Cafe by Reebok”, nakład „Magazynu …