Marketing i PR
Jak bezpiecznie zrobić świąteczne zakupy w sieci?
Zakupowe szaleństwo w pełni. Tysiące ludzi w centrach handlowych, zatłoczone parkingi, niekończące się kolejki do …
Senior – konsument przyszłości?
Firmy toczą prawdziwą wojnę ofertową o dojrzałych konsumentów. Kuszą dedykowanymi kontami bankowymi, atrakcyjnymi …
Karta "my coffeeheaven" uznana za najlepszą kartą lojalnościową
Karta lojalnościowa „my coffeeheaven” - unikalne i nowatorskie rozwiązanie w branży kawowej, zwyciężyła w …
„Debaty PR” już po raz trzeci
„Wpływ public relations na kształtowanie treści mediów” to tytuł trzeciego już spotkania z cyklu „Debaty PR” …
Statuetka „GEPARD BIZNESU 2011” dla Banku Spódzielczego w Limanowej
7 grudnia 2011 r. w Centrum Konferencyjnym Targów w Kielcach odbyła się Pierwsza Ogólnopolska Konferencja …
6 grudnia 2011 r. w Limanowskim Domu Kultury wyłonieni zostali zwycięzcy VI edycji "AUTOLOKATY"
W losowaniu „AUTOLOKATA” VI edycja mogli brać udział klienci Banku Spółdzielczego w Limanowej, którzy w dniach 1 …
Mimo kryzysu wydamy 9 miliardów złotych na prezenty świąteczne
Mimo widma recesji, Polacy wydadzą na prezenty świąteczne 9 mld zł – wynika z badania ,,Preferencje Świąteczne …
Wiadomo, co polskie firmy sądzą o zakupach grupowych
Portal internetowy Firmy.net, wiodąca na polskim rynku wyszukiwarka firm, przeprowadził wśród przedstawicieli …
Słuchaj i odpowiadaj – walka o klienta w social media trwa
W dobie spowolnienia gospodarczego coraz trudniej jest utrzymać klientów. Wzrost zaufania do opinii umieszczanych …
Agencja Positive Power współtworzy „Zwykłego Bohatera”
Positive Power współpracuje przy realizacji akcji online „Zwykły bohater”, organizowanej przez Bank BPH, wspólnie …
46% Polaków robi zakupy internetowe w czasie pracy
Blisko co drugi Polak pracujący przy komputerze wykorzystuje czas pracy na zakupy w internecie. Kosztuje to …
Rola social media w budowaniu wizerunku firm
Social media zmieniły sposób pozyskiwania danych o pracodawcach. Coraz częściej Internauci informacje o warunkach …
IDEA TFI wspiera polską siatkówkę
IDEA TFI S.A. podpisała umowę sponsorską z klubem piłki siatkowej Delecta Bydgoszcz. Umowa obejmuje współpracę w …
Banki korzystają z kantorów online
Kantory online korzystają z kont w bankach, aby wykonywać transakcje dla swoich klientów szybko i tanio. Ta …
Płać modnie i wygodnie kartą MasterCard PayPass
Od listopada we wszystkich sklepach Orsay w całej Polsce za modną, damską odzież można płacić zbliżeniowo. …
Jak projektować reklamy w e-biznesie?
Reklama internetowa wydaje się być strategicznym czynnikiem decydującym o sukcesie na wirtualnym rynku. Aby …