Marketing i PR
CPortal i Compensa Komunikacja w nowej odsłonie
17 marca Compensa TU S.A. VIG przedstawiła odnowioną wersję portalu sprzedażowego dla agentów, wprowadzając …
Co dasz dziś do skserowania swojemu stażyście?
50 proc. studentów ocenia, że w trakcie studiów nie zdobywa doświadczenia zawodowego istotnego z punktu widzenia …
Międzynarodowe badania dla specjalistów PR już rozpoczęte
Stowarzyszenie European Public Relations Education and Research Association wraz z European Assoaciation of …
Wystartowała druga odsłona kampanii BNP Paribas autorstwa Lowe Warsaw
Kampania banku pod hasłem "Każdy plan się ziszcza" ruszyła w nowej odsłonie. Autorem kreacji jest agencja Lowe …
mBank komunikuje niespotykaną wygodę usług bankowych w kampanii GREY group
Wystartowała najnowsza kampania mBanku, stworzona przez GREY group. Jej celem jest zakomunikowanie wygody, …
Liberty Direct sponsoruje "Bitwę o dom"
Liberty Direct została sponsorem 3 edycji emitowanego na antenie TVN programu Bitwa o dom". W ramach współpracy …
UNIQA zrewitalizowała zabytkową siedzibę w Łodzi
Realizacja projektu trwała rok, zakończyła się w połowie lutego 2014 r. Nieformalnie wpisała się w łódzki program …
300 tys. odsłon spotów "prędkość w mieście to obciach"
Blisko 300 tys. - już tyle osób obejrzało w serwisie YouTube spoty przygotowane przez uczestników …
Ruszyła pierwsza kampania Lowe Warsaw dla banku BNP Paribas
Po wygranym przetargu w połowie grudnia 2013 roku Agencja Lowe Warsaw rozpoczęła współpracę z bankiem BNP Paribas …
Ruszyła pierwsza kampania Lowe Warsaw dla banku BNP Paribas
Po wygranym przetargu w połowie grudnia 2013 roku Agencja Lowe Warsaw rozpoczęła współpracę z bankiem BNP Paribas …
PR-owcy nie dbają o swój wizerunek
Mimo rosnącej świadomości potrzeby prowadzenia działań komunikacyjnych, branża public relations nadal …
Ile wart jest celebryta w reklamie?
Prowadzone przez OMD od 12 lat badanie Brand Tracking, oparte na ciągłym pomiarze świadomości marek i reklam, …
Pokolenie Y stawia na innowacyjność, odrzuca tradycyjny model organizacji firm
Pracownicy wywodzący się z pokolenia Y (urodzeni w 1983 roku i później) mają wysokie oczekiwania wobec miejsca …
Idea Bank: nowa edycja kampanii "Duma Przedsiębiorcy"
Idea Bank rozpoczął nową edycję kampanii reklamowej realizowanej w ramach programu "Duma Przedsiębiorcy", w którym …
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych stawia na grafikę
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych decyduje się na nowoczesne, graficzne formy przekazu informacji. Statystyki …
Średnio 3 pozwy dla każdego polskiego e-sklepu za klauzule niedozwolone
Ponad 30 tysięcy pozwów sądowych dostały już e-sklepy za stosowanie klauzul niedozwolonych w 2013 r. Złożyli je …