Marketing i PR
AIWA – nowa marka, nowe rozwiązania
Kampania trwa Niezwykle innowacyjna kampania outdoorowa firmy AIWA ruszyła w Polsce na początku listopada tego …
Płacę z Inteligo w Gazeta.pl i Aaaby.pl
Użytkownicy portalu Gazeta.pl, będący klientami kont Inteligo, prowadzonych przez PKO Bank Polski SA, mogą od …
Nowość na rynku wydawniczym – dwumiesięcznik „Fundusze Europejskie”
„Fundusze Europejskie” – nowy dwumiesięcznik wydawany przez Waren Group to vademecum poruszające kwestie jak …
"Poradnik Domowy" w portalu Gazeta.pl
Dotychczas "Poradnik Domowy", podobnie jak pozostałe czasopisma wydawane prze Agorę SA był obecny w internecie …
Kalendarz Pirelli w portalu Gazeta.pl
Autorem zdjęć w Kalendarzu Pirelli 2004 jest Nick Knight, światowej sławy brytyjski fotograf. Podobnie, jak w …
Z kim na bal? Sympatia.onet.pl pomaga znaleźć partnera na sylwestrową noc
Ponad 700 000 użytkowników serwisu Sympatia.onet.pl może skorzystać bezpłatnie z nowej usługi "Sylwester we dwoje" …
Metro w portalu Gazeta.pl
Na stronach serwisu "Metro" są prezentowane informacje o tym jaka jest to gazeta, kto ją robi, o czym można w niej …
Złoty Spinacz dla Wizjonerów!
„Wizjonerzy Poszukiwani!” to innowacyjny pomysł oraz kreatywna i efektywna realizacja. Poszukiwano prawdziwych …
Pomysł na prezent z Gery.pl
Nawigacja w serwisie jest maksymalnie uproszczona, wszystkie dostępne obrazy lub reprodukcje są przejrzyście …
IAB i EIAA - Europejskie standardy reklamy online
IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) i EIAA (European Interactive Advertising Association) …
aD-Am - wskocz do gry w portalu Gazeta.pl
W ciągu trzech pierwszych dni grę rozpoczęło ponad 2000 osób. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. …
Konkurs „Znamy się” w Internecie
W sieci rozpoczęła się kampania komunikacyjna PZU Życie mająca na celu zainteresowanie młodych ludzi ofertą …
Kierunki konsolidacji środkowoeuropejskiej branży naftowej
Jak wynika z analizy Roland Berger Strategy Consultants dalsza konsolidacja sektora naftowego w Europie …
DKA "hip-hop"
DKA, czyli Daniel Kaczmarczyk to młody, wrażliwy człowiek, którego muzyka płynie prosto z serca. Mówi: "Kocham hip …
Kolej na Ad-verto
W świecie, gdzie coraz trudniej jest dotrzeć do konsumenta poprzez standardowe działania marketingowe istnieje …
Skuteczność Ad – verto
Koperta na bilet kolejowy Ad – verto, wprowadzona na polski rynek przez firmę Begimo S.A. to nowoczesna i …