Marketing i PR
Makulatura na drzewo - akcja SKOK Ubezpieczenia
Ponad 12 ton makulatury zebrano podczas finału tegorocznej akcji "Makulatura na drzewo". W zabawę włączyli się …
Centralny Dom Maklerski Pekao SA odświeża markę
Centralny Dom Maklerski Pekao SA rozpoczyna proces odświeżenia marki. Od 21 pażdziernika 2013 roku wprowadza …
Produkty SKOK Ubezpieczenia w nowej odsłonie
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia. 7 października ruszyła ogólnopolska kampania …
Produkty SKOK Ubezpieczenia w nowej odsłonie
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia. 7 października ruszyła ogólnopolska kampania …
Gothaer Konsumenckim Liderem Jakości 2013
Gothaer TU S.A. zostało wyróżnione nagrodą Debiut Roku w ramach III edycji prestiżowego plebiscytu Konsumencki …
Allianz promuje Plan na dziś i jutro
4 października startuje kinowa kampania nowego ubezpieczenia oferowanego przez Allianz - "Plan na dziś i jutro". W …
SKOK (Ubezpieczenia) ku wolności
Film dokumentalny "Skok ku wolności" oraz edukacyjna gra historyczna o takim samym tytule w niebanalny sposób …
Public Relations na rynku sztuki
Rynek sztuki pozostaje w Polsce rynkiem niszowym, który dodatkowo warunkują wewnętrzne relacje między galeriami …
Grupa Generali Liderem Informatyki
Grupa Generali Polska została wyróżniona tytułem Lider Informatyki 2013 w kategorii Bankowość i Finanse w XVII …
MasterCard Mobile i Delikatesy Alma24.pl zachęcają do zakupów
Delikatesy internetowe Alma24.pl uruchomiły aplikację mobilną MasterCard Mobile, za pomocą której można łatwo i …
PZU partnerem strategicznym Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI)
Czy dzięki internetowi możemy pozwolić sobie na bezpośrednie formy demokracji? Jak wykorzystać nowe technologie …
K2 promuje w sieci program likwidacji szkód PZU
Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Grupą PZU, przygotowała nową kampanię dla Ubezpieczyciela, której celem …
Jak komunikować się z osobami zadłużonymi?
Polacy popadają w zadłużenie z różnych powodów. Jak wynika z doświadczeń Grupy KRUK, wśród najczęstszych przyczyn …
Ruszyła globalna kampania Zurich Insurance Group
Ruszyła globalna kampania Zurich Insurance Group przygotowana przez europejski zespół McCANN Worldgroup. …
1APP S.A. wzmacnia struktury Redmobile
Agencja marketingu mobilnego Redmobile stawia na pełne wykorzystanie potencjału technologicznego w nowej spółce. …
Provident przyjazny klientowi
Firma Provident Polska drugi rok z rzędu otrzymała godło "Firma Przyjazna Klientowi". W badaniu ocenie poddawane …