Rozmowa, przygotowana w ramach cyklu „Przywódcy-wojownicy poszukiwani”, dotyka również samego rynku ubezpieczeń.
Czy rynek ubezpieczeniowy nie kojarzy się Pani z polem bitwy?, pyta Vadim Makarenko. „Ubezpieczenia są taką branżą intymną, obiecujemy ludziom, że jak się coś wydarzy, będziemy z nimi, i oni naprawdę oczekują, że ktoś im pomoże, wypłaci pieniądze i doradzi. Nie chodzi o sprzedaż polisy, chodzi o spełnienie obietnicy”, odpowiada Dominika Kraśko-Białek.
Odnosi się też do pytania o styl walki w tej branży – „W Polskiej Izbie Ubezpieczeń spotykamy się i rozmawiamy o wspólnych bolączkach – wtedy możemy być koalicjantami. Ale potem walczymy o klienta i nie ma przebacz”.
Dominika Kraśko-Białek w 2008 r. objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora marketingu grupy CU Polska (obecnie Aviva) oraz członka zarządu CU Życie (obecnie Aviva Towarzystwo Ubezpieczeczeń na Życie SA). Zajmuje się marketingiem od 1994 roku. Od stycznia 2002 roku była dyrektorem marketingu w TC Dębica SA i Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. oraz członkiem zarządu grupy Goodyear Polska.
Więcej w dzisiejszej „Gazecie Wyborczej”, w wywiadzie Vadima Makarenko z Dominiką Kraśko-Białek, zatytułowanym „W torebce mam szminkę i WD40”.