PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plNasz gośćWitold Okarma: Chcemy wzmocnić pozycję Banku BGŻ w segmencie małych firm

Witold Okarma: Chcemy wzmocnić pozycję Banku BGŻ w segmencie małych firm

Nasz gość 30.03.2012 (07:57)

Bank BGŻ wprowadził nowe pakiety dla klientów biznesowych. Dzięki nim chce wzmocnić pozycję w segmencie Mikro oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw. O zmianach w ofercie i planach banku mówi w rozmowie z PRNews.pl Witold Okarma, wiceprezes zarządu Banku BGŻ.

Wojciech Boczoń, PRNews.pl: Dlaczego Bank BGŻ postanowił zmienić swoją ofertę dla firm?

 

Witold Okarma, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ odpowiedzialny za obszar bankowości instytucjonalnej: Z końcem marca ubiegłego roku wprowadziliśmy do oferty dwa pakiety Biznes Lider i Agro Lider. Stały się one sukcesem rynkowym i w rezultacie dynamika sprzedaży od wprowadzenia nowej oferty wzrosła w ubiegłym roku o blisko 40 proc. Pakiety były skierowane dla mniejszych przedsiębiorców dla których czynniki takie jak proste i przejrzyste usługi w korzystnej cenie są kluczowym kryterium wyboru. W niezależnych rankingach przygotowywanych przez ekspertów wielokrotnie zajmowaliśmy czołowe miejsca np. w rankingu Bankier.pl w lipcu 2011r. zajęliśmy 2 miejsce, zaś w sierpniu 3 miejsce.

 

Po roku od wprowadzenia wyżej wspomnianych pakietów postanowiliśmy uzupełnić ofertę o nowe usługi, dostosować ją do potrzeb poszczególnych klientów oraz ujednolicić nazewnictwo całej linii pakietowej. Dlatego też od połowy marca tego roku Bank BGŻ wprowadził kompleksową ofertę pakietów.

 

Na czym polega zmiana, bo przecież wcześniej bank miał już w ofercie pakiety?

 

Każdy z siedmiu wprowadzonych pakietów obejmuje gamę produktów dostosowanych do zróżnicowanych grup klientów. Nastąpiło zatem wyraźne zróżnicowanie zawartości pakietów. Oferujemy pakiety zarówno dla firm korzystających z podstawowych produktów, realizujących w większości obrót gotówkowy, jak i dla firm zainteresowanych specjalistycznymi usługami.

 

Niezależnie od rodzaju pakietu, jaki przedsiębiorca zdecyduje się wybrać, w każdym z nich otrzyma rachunek bieżący, bankowość elektroniczną i produkty do lokowania nadwyżek pieniężnych. Jednocześnie nie zapominamy o klientach, którzy w szybki i wygodny sposób chcą uzyskać dodatkowe środki. Dla nich stworzyliśmy pakiet Biznes Lider Plus z szybkodostępnym debetem, przy zachowaniu minimum formalności.

 

Do jakich grup klientów skierowana jest nowa oferta? Jakich nowych klientów bank chce pozyskać?

 

Bank BGŻ obsługuje wszystkie segmenty klientów instytucjonalnych, natomiast nowa oferta pakietowa adresowana jest głównie dla klientów z segmentu Mikro oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Poza tym nie zapominamy, a wręcz wzmacniamy swoją ofertę w sektorze Agro. Dla wymagających rolników skonstruowaliśmy pakiet Agro Lider Prestiż. Skupiliśmy się w nim nie tylko na ofercie stricte bankowej, ale również doradczej. Klienci posiadający ten pakiet otrzymują AgroTydzień – biuletyn elektroniczny o charakterze informacyjno-poradnikowym redagowany przez specjalistów Banku BGŻ.

 

Która grupa klientów najwięcej skorzysta na zmianach w ofercie?

 

Nasi doradcy są w stanie dopasować odpowiedni pakiet do zakresu wymagań i specyfiki poszczególnego klienta. W rezultacie skorzystają z niezbędnych i nowoczesnych usług za adekwatną , atrakcyjną cenę. Klient, który ma duże potrzeby transakcyjne w pakiecie Biznes Lider Aktywny lub Biznes Lider Prestiż może zakupić limit bezpłatnych przelewów. Klient, który potrzebuje wielu rachunków walutowych w pakiecie Biznes Lider Prestiż otrzyma je wszystkie bezpłatnie,  zaś klient dla którego najważniejsze są minimalne koszty może skorzystać z darmowego pakietu Biznes Lider.

 

 

Zobacz też: Nowe pakiety dla firm i rolników w Banku BGŻ

 

W niektórych pakietach oferujemy bezpłatne operacje gotówkowe, w niektórych dowolną liczbę bezpłatnych przelewów, a jeszcze w innym bezpłatny dostęp do platformy internetowej do negocjowania kursów walut czy oprocentowania. Nowością na rynku jest bezpłatny Pakiet Społeczny Lider – dedykowany dla organizacji pożytku publicznego, ponieważ jako bank staramy się pomagać i aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnych społeczności.

 

Czy planowana jest kampania marketingowa wspierająca sprzedaż nowych pakietów?

 

Od 1 kwietnia planujemy kampanię w mediach. Będzie to głównie internet i prasa skierowana do określonych grup klientów. Poza tym będziemy promować się na rynkach lokalnych.

 

Jakie efekty sprzedażowe bank chce osiągnąć dzięki nowej ofercie?

 

Chcemy wzmocnić swoją pozycję w segmencie Mikro firm i Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla klientów z miast do 250 tys. mieszkańców. Znamy tych klientów, wiemy czego potrzebują a zatem jesteśmy im w stanie zaoferować dobrze dostosowane i atrakcyjne usługi. Oczywiście nie zapominamy o naszych korzeniach i chcemy umacniać naszą pozycję lidera i eksperta w sektorze Agro.

 

Dziękuję za rozmowę.

Źródło: PR News

bgż msp wojciech boczoń 2012-03-30
Redakcja PRNews.pl
Tagi: bgż msp wojciech boczoń

Sprawdź także:

a 0 Praktyki Nest Banku w raporcie FOB – docenione działania na rzecz ludzi, relacji i odpowiedzialnego rozwoju
18.06.2025 (17:32)

Praktyki Nest Banku w raporcie FOB – docenione działania na rzecz ludzi, relacji i odpowiedzialnego rozwoju

Już od kilku lat projekty realizowane przez Nest Bank są częścią raportu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre …

a 0 Credit Agricole partnerem prezentacji Migam.AI w Paryżu
18.06.2025 (17:30)

Credit Agricole partnerem prezentacji Migam.AI w Paryżu

Credit Agricole Bank Polska został partnerem prezentacji pierwszego na świecie automatycznego awatara języka …

a 0 Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez instytucje pożyczkowe. Maj 2025 r.
18.06.2025 (17:29)

Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez instytucje pożyczkowe. Maj 2025 r.

Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach produktowych posiadających swoje …

a 0 Nest Bank nagradza za pieniądze na koncie osobistym
18.06.2025 (17:27)

Nest Bank nagradza za pieniądze na koncie osobistym

Nest Bank od lat słynie z konta osobistego za 0 zł – bez ukrytych opłat za prowadzenie rachunku, kartę …

a 0 Santander Bank Polska świętuje Dzień Przedsiębiorcy - cały tydzień z korzyściami dla firm
18.06.2025 (17:25)

Santander Bank Polska świętuje Dzień Przedsiębiorcy - cały tydzień z korzyściami dla firm

21 czerwca to Dzień Przedsiębiorcy. Z tej okazji Santander Bank Polska już po raz kolejny organizuje specjalne …

a 0 Letnie promocje dla nowych klientów Alior Banku
18.06.2025 (17:24)

Letnie promocje dla nowych klientów Alior Banku

W ramach promocji „Bankuj z Alior Kontem” lub „Bankuj z Kontem Jakże Osobistym” nowi klienci Alior Banku mogą …

PRNews.pl

Zobacz również

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Dopiero po wakacjach dowiemy się, jaka przyszłość…

Bank pyta klienta, czy będzie handlował krypto. Klient: to moja sprawa

Bank pyta klienta, czy będzie handlował krypto. Klient: to moja sprawa

Jeden z klientów Citi Handlowego przesłał nam…

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Karty kredytowe to jeden z nielicznych segmentów…

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców