Wszystko możliwe dzięki podpisanej współpracy między działającym w internecie programem lojalnościowym PayBACK i utworzonym z myślą o klientach stacji benzynowych Shell – programem lojalnościowym SMART.
– Nasza współpraca obejmuje możliwość wymiany punktów PayBACK zdobytych w Internecie na punkty SMART- mówi Przemysław Klich z PayBACK. W ciągu pierwszych 2 tygodni współpracy ponad 500 osób przelało do Smart prawie 400 tysięcy punktów.
– Jest to pierwsza w Polsce próba połączenia oferty internetowej z tradycyjnymi zakupami w sieci paliwowej. Myślę, że właśnie dlatego nasza oferta okaże się bardzo atrakcyjna dla klientów obu programów partnerskich- dodaje Klich.
E-klienci korzystający z Allegro.pl czy też z PayBACK to także kierowcy. Według danych PayBACK ponad 75% osób posiada samochód lub korzysta z niego.
– Współpraca z PayBACK daje nam możliwość dotarcia do nowej grupy klientów, w znacznej mierze ludzi młodych, których chętnie widzielibyśmy w grupie lojalnych klientów naszych stacji paliw w dłuższym terminie. Jest to również ciekawa oferta dla uczestników programu Smart i jednocześnie nowatorskie przedsięwzięcie marketingowe. Ostatnie lata, w których jako pierwsi wprowadziliśmy program lojalnościowy, zróżnicowaliśmy ofertę paliwową, wprowadziliśmy pierwszą na rynku płatniczą kartę co-brandową sieci stacji paliw, świadczą o tym, że lubimy podejmować nowe wyzwania. W ten sposób staramy się aktywnie wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, powiedziała Monika Kielak-Łokietek z firmy Shell.
Akcja, która trwa do 31 grudnia 2004r., jest szeroko promowana: na stacjach Shell, w świątecznym katalogu nagród Smart, w programie PayBACK oraz w serwisie aukcyjnym Allegro.pl. Jest to czasowa oferta, która posłuży jako test dla ewentualnej przyszłej współpracy między programami.