Serwis internetowy www.lukasbank.pl zmienił się. Bank przygotował nową szatę graficzną, sposób prezentacji oferty produktowej oraz dostępność treści informacyjnych. Doszły nowe funkcjonalności takie jak wyszukiwarka czy przydatny schowek treści.
Celem projektu było stworzenie użytecznego, intuicyjnego, prostego w obsłudze i przyjaznego dla użytkownika serwisu. Dodatkowo jest on zgodny z panującymi na rynku trendami, m.in. dzięki przyjaznej kolorystyce, układzie menu w górnej części serwisu czy dostępnej wyszukiwarce. Nowy wygląd strony jest ujednolicony z serwisem transakcyjnym LUKAS e-Bank, by zachować spójną komunikację w internecie.
Struktura nowego serwisu dzieli stronę na cztery główne części – „Klienci indywidualni”, „Studenci”, „Klienci firmowi”, „Partnerzy biznesowi”. Takie rozwiązanie pomaga użytkownikom łatwiej dotrzeć do poszukiwanych informacji. Całość wspierana jest przez wyszukiwarkę treści. Nową funkcjonalnością dla osób często odwiedzających serwis jest schowek. Jest to miejsce, w którym internauci mogą definiować własne skróty do często odwiedzanych podstron oraz tworzyć konspekty ze znalezionych treści. Strona ułatwia dostęp do materiałów informacyjnych takich jak tabele oprocentowania oraz tabele opłat i prowizji.
Użytkownicy serwisu będą mieli również możliwość szybszego kontaktu z bankiem. Ma to zapewnić wygodniejszy dostęp do danych kontaktowych – odpowiedni dla danego produktu/usługi numer telefonu oraz możliwość wysłania wniosku o kontakt z doradcą.
Zmiany w wyglądzie WWW to dopiero początek. Nowe możliwości techniczne umożliwią stałe dodawanie nowych funkcjonalności. Bank myśli np. o wprowadzeniu działu reklamacji on-line.
Źródło: LUKAS Bank