Firma PayTel przygotowała nowe rozwiązanie dla swoich klientów. To platforma wybierzterminal.pl, za której pośrednictwem przedsiębiorcy mogą rozpocząć w swoim biznesie honorowanie płatności bezgotówkowych. Wybór terminala spełniającego ich oczekiwania oraz wszystkie formalności załatwią zdalnie, bez wychodzenia z domu.

Co szczególnie ważne w kontekście obecnej sytuacji sanitarno-epidemiologicznej, najważniejszym elementem zakupu nowego produktu jest fakt, cały proces przebiega w 100% online. W serwisie wybierzterminal.pl klient zarówno wybierze urządzenie, jak i podpisze umowę na realizacje płatności bezgotówkowych. Po przejściu niezbędnych formalności instalator PayTel zamontuje terminal u klienta.
Uruchomiona propozycja jest obecnie kierowana głównie do jednoosobowych działalności gospodarczych. W kolejnych miesiącach PayTel planuje przygotowanie rozwiązań dla spółek cywilnych i spółek prawa handlowego.
– Decyzję co do formy modelu współpracy pozostawiamy naszym klientom. Mogą się oni zdecydować na dzierżawę urządzenia na rok, dwa lub trzy. W późniejszym czasie planowana jest również możliwość wykupu terminala na własność. Wybierając pierwsze rozwiązanie, użytkownicy mogą skorzystać również z dofinansowania dostępnego w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego – mówi Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel SA.
Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty, będą mieli do wyboru stacjonarne lub mobilne terminale płatnicze, obsługujące wszystkie najpopularniejsze metody płatności. W zależności od rodzaju oraz terminu, na jaki została podpisana umowa, miesięczna opłata za najem terminala będzie wynosić nawet 0 zł (w przypadku wyboru oferty współpracy z Fundacją Polska Bezgotówkowa). Do dyspozycji użytkowników witryny została oddana zakładka „Strefa klienta”, w której zamieszczone są odpowiedzi na szereg istotnych pytań.
– Produkty PayTel są oparte o renomowane rozwiązania sprzętowe takich marek jak Ingenico czy Verifone. Oczywiście priorytetem dla nas jest bezpieczeństwo transakcji oraz wygoda naszych klientów, dlatego z wielką starannością podnosimy swoje kompetencje w tym obszarze, choćby nawet poprzez wdrożenie monitoringu transakcji, opartego o sztuczną inteligencję od firmy IBM. Jesteśmy także liderem rozwiązań zintegrowanych z kasami fiskalnymi oraz realizujemy kolejne plany nastawione na innowacyjne dla rynku usługi i produkty – kończy Adam Tencza.
Jak wynika z raportu NBP, w drugim kwartale 2020 roku udział płatności zbliżeniowych w ogólnej liczbie bezgotówkowych płatności wynosił 92,9 proc. Wpływ na to ma z pewnością obecna sytuacja i wprowadzone w związku z pandemią restrykcje, w tym sugerowane ograniczenia kontaktu.
Źródło: PayTel
