PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRWyniki K2 Internet SA w pierwszym półroczu 2004

Wyniki K2 Internet SA w pierwszym półroczu 2004

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Marketing i PR 03.08.2004 (13:01)

PRIORYTETY. W 2003 roku, K2 Internet SA zanotowała wzrost przychodów o 53% oraz w pełni zrealizowała cele biznesplanu na lata 2000-03, związane ze sformułowaniem nowej strategii rozwoju spółki oraz podniesieniem jej kapitału akcyjnego. W konsekwencji wspomnianych działań, pierwsze półrocze 2004 stało pod znakiem optymalizacji procesów wewnętrznych, podniesienia sprawności i rentowności firmy oraz inwestycji w projekty kluczowe dla dalszego wzrostu Spółki. Priorytety te zostały w pełni osiągnięte.

WYNIKI FINANSOWE. W pierwszej połowie 2004 roku, K2 uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 2,4 mln. złotych. Stanowi to niemal dokładne powtórzenie wyniku osiągniętego w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wynik finansowy EBITDA wyniósł 265 tys.zł., co wobec 132 tys.zł w pierwszym półroczu roku 2003 oznacza wzrost o ponad 100%.

SPRZEDAŻ I KLIENCI. W pierwszej połowie br. roku K2 kontynuowała współpracę ze wszystkimi dotychczasowymi kluczowymi klientami, zaś w przypadku niektórych (jak np. Michelin) – rozszerzyła zakres obsługi kosztem konkurencyjnych agencji. Intensywne działania rozwojowe zaowocowały również pozyskaniem szeregu nowych klientów: Fujifilm, AIG TFI, US Pharmacia, Link4 oraz Peugeot. Szczególnie duże znaczenie miało wygranie przez agencję międzynarodowego przetargu na realizację projektu internetowego obejmującego 11 krajów dla firmy URSA.

INWESTYCJE. W pierwszej połowie 2004 realizowany był projekt inwestycji technologicznych, finansowanych z podwyższenia kapitału spółki. Koncentrował się on na rozbudowie centrum hostingowego oraz rozwoju zaplecza i know-how technologicznego, umożliwiającego wprowadzenie do oferty K2 nowych usług i produktów. Wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych planowane jest na sierpień b.r.

ORGANIZACJA. W minionym półroczu przeprowadzono optymalizację procesów agencyjnych, której celem było zmniejszenie czasu i kosztów realizacji projektów. Optymalizacja objęła: strukturę, procedury organizacyjne oraz wdrożenie nowego systemu CRM – pierwszego uruchomionego w polskiej agencji interaktywnej z funduszy PHARE. Efektem projektu jest opisana wyżej poprawa rentowności K2 oraz skrócenie czasu realizacji projektów średnio aż o 27%.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA. W konkursie Klubu Twórców Reklamy, K2 zdobyła dwie srebrne nagrody: w kategorii Nowe Media / Serwis za projekt „Modna Nokia” (www.nokia.com.pl/modnanokia) oraz w kategorii Nowe Media / Prezentacja za projekt „Nowe Volvo S40” (prezentacja multimedialna). Na konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang, K2 zdobyła natomiast dwa wyróżnienia: w kategorii „Kampania sprzedaży wysyłkowej” za serwis i kampanię www.KartyKredytowe.pl dla Banku BPH oraz w kategorii „Kampania internetowa: web” za serwis www.LechSport.pl dla Kompanii Piwowarskiej. Serwis www.nokia.com.pl/modnanokia uznany został również za „Site of the Day” przez organizację zrzeszającą najlepszych webdesignerów świata – FavouriteWebsiteAwards.com.

PLANY I PROGNOZY. Dla powodzenia nowej strategii rozwoju K2 Internet SA kluczowe znaczenie będzie miało drugie półrocze bieżącego roku. Na ten okres zaplanowane zostało uruchomienie nowych rozwiązań technologicznych, a także rozszerzenie zakresu świadczonych usług. Już w trzecim kwartale działania te powinny zaowocować dużym wzrostem przychodów: tylko na podstawie dotychczas zebranych zamówień Zarząd K2 prognozuje wzrost przychodów za 9 miesięcy na poziomie około 10-15% w stosunku do roku ubiegłego.

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2004-08-03
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

0 Praca w czasach pandemii: czy na dobre zmieniła nasze spojrzenie na rozwój kariery?
26.01.2021 (14:23) – informacja prasowa

Praca w czasach pandemii: czy na dobre zmieniła nasze spojrzenie na rozwój kariery?

Rok 2020 przyniósł wiele niespodziewanych wydarzeń. Dla większości z nas nowa rzeczywistość była trudna do …

0 6 rzeczy, jakie możesz zrobić, aby zmniejszyć poczucie izolacji pracowników po blisko roku pracy zdalnej
26.01.2021 (13:57) – informacja prasowa

6 rzeczy, jakie możesz zrobić, aby zmniejszyć poczucie izolacji pracowników po blisko roku pracy zdalnej

Samotność nie wpływa pozytywnie na zdrowie człowieka. Jej szkodliwy wpływ naukowcy porównują z wypalaniem dziennie …

0 Zwracamy 1 na 10 produktów kupionych online. Najczęściej odsyłamy je paczkomatem lub kurierem
26.01.2021 (13:54) – informacja prasowa

Zwracamy 1 na 10 produktów kupionych online. Najczęściej odsyłamy je paczkomatem lub kurierem

Nietrafiony zakup internetowy zdarzył się większości z nas. Zwroty towarów nie są jednak nagminne. Aż 57% …

0 Pekao promuje hipoteki. Proponuje zerową prowizję i akceptuje niższy wkład własny
26.01.2021 (13:52) – informacja prasowa

Pekao promuje hipoteki. Proponuje zerową prowizję i akceptuje niższy wkład własny

Osoby planujące zakup własnego mieszkania mogą skorzystać ze specjalnych warunków kredytu hipotecznego w Banku …

0 Za zamówienia jedzenia online płacimy gotówką przy odbiorze. Karta na drugim miejscu. Wyniki badania
26.01.2021 (13:46) – informacja prasowa

Za zamówienia jedzenia online płacimy gotówką przy odbiorze. Karta na drugim miejscu. Wyniki badania

Koronawirus przysporzył wiele trosk właścicielom lokali gastronomicznych. Zaczynając od zmniejszonej ilości …

0 PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto
26.01.2021 (10:41) – informacja prasowa

PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto

Twisto i PayU zawarły umowę o współpracy. W ciągu kilku najbliższych tygodni płatności odroczone z Twisto w ramach …

PRNews.pl

Zobacz również

Bankowe produkty, które deklasują konkurencję. Bankier.pl podliczył wyniki rankingów 2020

Bankowe produkty, które deklasują konkurencję. Bankier.pl podliczył wyniki rankingów 2020

Za nami burzliwy rok, także w sektorze…

InPost skrócił ofertę publiczną i przyspieszył debiut

InPost skrócił ofertę publiczną i przyspieszył debiut

InPost z powodu „znaczącego” popytu ze strony…

„Banknot 1000 zł może pojawić się w 2025 lub 2026 r.”

„Banknot 1000 zł może pojawić się w 2025 lub 2026 r.”

Narodowy Bank Polski jeszcze nie pracuje nad…

Praca zdalna efektywniejsza? Nie w każdej instytucji finansowej

Praca zdalna efektywniejsza? Nie w każdej instytucji finansowej

Na Giełdzie Papierów Wartościowych – 90 proc.,…

11,5 tys. zł – przy takim dochodzie każdy bank pożyczyłby ponad milion

11,5 tys. zł – przy takim dochodzie każdy bank pożyczyłby ponad milion

Nawet ponad 1,3 mln zł mogłaby pożyczyć…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

PRNews_pl:

Niestety, bank nie podaje w rozbiciu na PKO/Inteligo :( …

wt, 26 sty 2021 (06:00) • Liczba klientów w bankach – I kw. 2020

Agnieszka:

A czy istnieje gdzieś rozróżnienie ilości klientów pomiędzy PKO a Pko Inteligo? Jestem …

pon, 25 sty 2021 (12:20) • Liczba klientów w bankach – I kw. 2020

//**:

huśtawkowe coiny to nowe "cebulki tulipanów" dla wałków w oceanie transakcyjnym …

nie, 24 sty 2021 (23:37) • Eric Demuth, CEO Bitpanda: Czy regulacja Bitcoina ma sens? Komentarz do stanowiska Christine Lagarde

thinker:

Instytucje, które proszą o dowód swoich klientów mogą to robić, jednak muszą przestrzegać …

czw, 21 sty 2021 (18:02) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

mirekk:

Żeby państwo polskie budowało przynajmniej wystarczająco dużo mostów... …

śr, 20 sty 2021 (12:26) • Aż 67% Polaków uważa, że emerytura nie wystarczy im, aby przeżyć. Prawie 20% nie ma planu, jak zapewnić sobie bezpieczeństwo na starość. Wyniki badania

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców